Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@10:19:34 GMT

گریم متفاوت و لاتی بهنوش طباطبایی+عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۴۸۲۰

گریم متفاوت و لاتی بهنوش طباطبایی+عکس

به گزارش افکارنیوز،

بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 27 اردیبهشت 60 در یوسف آباد تهران متولد شد. وی بازیگری را از سال 77 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز کرد و یک سال بعد با سریال مسافری از هند در نقش کتی به شهرت رسید.

اخبار چهره ها- او با مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد وپس از مدتی از یکدیگر جدا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنوش طباطبایی  علاقه زیادی به ورزش کردن دارد و در اوقات فراغتش علاوه بر کتاب خوانی ورزش میکند و یک گربه خانگی به نام نارنگی هم دارد. بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در اینستاگرامش از گریم متفاوت خود در نقش زن شوفری به نام "شوکت" رونمایی کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مهدی پاکدل بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون گربه طباطبایی بهنوش طباطبایی مهدی پاکدل مسافری از هند بهنوش طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود فروتن: فکر می کردم صداهایی که از جعبه رادیو می شنوم صدای آدم کوچک هاست! +فیلم

دریافت 15 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود فروتن مجری و کارگردان سینما، تلویزیون و رادیو در برنامه ایرانُ با اجرای حسین رفیعی خاطره‌ای را از اولین برخوردش با جعبه رادیو و تصور جالبی که از نحوه ورود انسان‌های کوچک شده به رادیو داشت را بازگو کرد.او می گوید خواهرش حورا برای اینکه هر چه او بگوید من گوش کنم صداهایی که از رادیو می شنیدم را به صدای آدم کوچک ها نسبت می داد و می گفت بچه های بد را می برند داخل این جعبه!

کد خبر 846298 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها رسانه - رادیو کارگردانان سینمای ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • شترسواری گلاره عباسی در جنوب ایران | عکس
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • فیلمی که همه را شوکه کرد؛ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • مسعود فروتن: فکر می کردم صداهایی که از جعبه رادیو می شنوم صدای آدم کوچک هاست! +فیلم
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم
  • دختر ۹ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد / جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد/ جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب