Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@08:40:06 GMT

مهاجم خارجی تراکتور؛ آخر خرداد در تبریز

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۴۸۸۳

مهاجم خارجی تراکتور؛ آخر خرداد در تبریز

مهاجم الجزایری تراکتوری ها در تلاش است تا طی یک تا دو هفته آینده خود را به تبریز برساند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بازیکنان تراکتور تمرینات خود را در ورزشگاه بنیان دیزل انجام می‌دهند اما هنوز مهاجم 30 ساله الجزایری این تیم به تبریز برنگشته است. این در حالی است که قوانین سفت و سخت محدودیتی در کشور او از 12 خرداد کمتر شده و خطوط هواپیمایی نیز رفته رفته به شرایط قبلی برمی‌گردند اما او هنوز پرواز مستقیمی را از الجزایر به تهران پیدا نکرده و مشخص نیست که چه زمانی به تبریز بازخواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او روز گذشته به سفارت ایران در کشور خود رفت و تصویر آن را نیز در استوری اینستاگرامش منتشر کرد تا نشان دهد برای بازگشت به اردوی تی تی ها، عزم راسخی دارد و به دنبال جدایی نیست اما حضورش در سفارت نیز نتیجه مشخصی را به دنبال نداشته است. وی ابتدا قصد داشت که از الجزایر به قطر و از آنجا به دوحه بیاید اما حالا اخبار قطعی حاکی از آن است که وی بلیت فرانسه را به زودی تهیه می‌کند چرا که از آنجا راحت تر به ایران می‌آید.

 

حمزاوی البته به خبرنگار ما می‌گوید که مشخص نیست چه زمانی به ایران بیاید و ممکن است بازگشت او دو هفته نیز طول بکشد. بنابراین می‌توان متصور بود که در بهترین حالت وی اواخر خرداد به تبریز برمی‌گردد و در نخستین تمرینات گروهی تراکتور غایب خواهد بود. عکاشه البته ادعا دارد که از نظر جسمانی خود را آماده نگه داشته اما غیبت در تمرینات ممکن است به نیمکت نشینی وی منجر شود.

 

تراکتور عکاشه حمزاوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است

مالک باشگاه تراکتور تبریز تأکید کرد سرمربی اسپانیایی پیشین این تیم به دلیل داشتن بازیکنان همسطح نتوانست ترکیب اولیه تیم تحت هدایت خود را پیدا کند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از رسانه باشگاه تراکتور تبریز، محمدرضا زنوزی امروز (پنجشنبه) پیش از تمرین تیم فوتبال تراکتور تبریز در جمع اعضای تیمش گفت: تراکتور در دیدار با سپاهان استحقاق کسب سه امتیاز را داشت، ولی متأسفانه موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نشد. فوتبال در دنیا یک پدیده عجیب و بی‌نظیری است که این همه جمعیت را به استادیوم می‌کشاند. شیرینی فوتبال همین است و شما بهترین بازی را انجام می‌دهید، ولی برنده نمی‌شوید.

زنوزی با اشاره به جایگاه تراکتور در جدول رده‌بندی لیگ برتر یادآور شد: فاصله‌مان با صدر زیاد شده، ولی باز هم نمی‌توان گفت چه تیمی قهرمان است. ناامید نیستیم و هنوز شانس داریم. خیلی چیزها در فوتبال تأثیرگذار بوده است و می‌تواند نتایج را تغییر دهد. هنوز 21 امتیاز دست نخورده باقی مانده است و جام حذفی را هم داریم و باید با تمام قوا در ادامه مسابقات حاضر شویم.

مالک باشگاه تراکتور تبریز خاطرنشان کرد: برخی مواقع به دلیل وجود بازیکنان همسطح در یک پست، مربی در انتخاب ترکیب اولیه تیمش دچار مشکل می‌شود. نمی‌توان از آقای خمس ایراد گرفت. ایشان هم در انتخاب بازیکنان از بین دو بازیکن همسطح در یک پست، سردرگم بود. به همین دلیل نتوانستیم ترکیب اصلی تیم را پیدا کنیم. نمی‌توان برای مربی ایراد گرفت، چرا که می‌خواست به همه بازی برسد و آماده باشند. یکی از اساسی‌ترین مشکلات امسال همین بود و در این سه دیدار به همین دلیل با مشکل مواجه شدیم.

«در چند روز آینده سرمربی خوب خارجی انتخاب خواهیم کرد.»، زنوزی با بیان این جمله ادامه داد: خمز دوست بنده بوده و تا ابد هم چنین خواهد بود و شاید روزی دوباره برگردد. هیات مدیره و مدیرعامل گزینه‌های سرمربیگری را بررسی کرده‌اند و به دلیل اختلاف ساعت، شبانه‌روزی در حال مذاکره هستند.

وی در ادامه تأکید کرد: شجاع خلیل‌زاده و ریکاردو آلوز مثل دو برادر برای همدلی تیم زحمت می‌کشند. تیم امسال از نظر همدلی و اتحاد قابل قیاس با هیچ‌کدام از تیم‌های دوران خصوصی تراکتور و گسترش فولاد نیست.

دیگر خبرها

  • سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است
  • وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • پایان مصدومیت سردار
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت