Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:34:07 GMT

سرنوشت لیگ قهرمانان امروز مشخص می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۴۸۸۶

سرنوشت لیگ قهرمانان امروز مشخص می شود؟

به نظر می رسد در جلسه امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا با 6 کشور غرب آسیا سرنوشت ادامه بازی های لیگ قهرمانان مشخص شود.

به گزارش"ورزش سه" به نقل از الرایه قطر با حضور هانی بالان عضو کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا جلسه هماهنگی با برخی در فدراسیون های غرب آسیا که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند برای ادامه برگزاری این مسابقات انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه از طریق سامانه ارتباط بصری برای گفت و گو درباره ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است که از بهمن ماه به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده است.


رئیس و اعضای کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین نماینده های فدراسیون های غرب آسیا که در لیگ قهرمانان حضور دارند -قطر ، ایران ، عراق ، ازبکستان ، عربستان سعودی و امارات- در این جلسه شرکت می کنند. در این نشست درباره پیشنهادات ارائه شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تکمیل رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 بحث خواهد شد.


بااین وجود منابع تایید به الرایه اطلاعات داده اند که امروز پیشنهاد و زمان بندی جدیدی برای ادامه مسابقات به تصویب خواهد رسید. انتظار می رود که کنفدراسیون فوتبال آسیا سرانجام بازی ها را با  سیستم رالی یا متمرکز در یک کشور برگزار کند. قطر قوی ترین گزینه برای میزبانی این رقابت ها خواهد بود بخصوص اینکه این کشور استادیوم هایی با تهویه مطبوع و سیستم کاهش دمای هوا در بالاترین سطح است و این موضوع کنفدراسیون فوتبال آسیا را ترغیب می کند که برای برای حفظ سلامتی و ایمنی بازیکنان و تیم ها این کشور را انتخاب کند.


از جمله پیشنهاداتی که کنفدراسیون فوتبال آسیاد ر جلسه امروز خود مطرح می کند تعیین زمان بازی ها از 27 اکتبر تا 4 نوامبر (آبان ماه) برای برگزاری مسابقات مرحله گروهی و همچنین امروز این پیشنهاد مطرح خواهد شد که مسابقات مراحل نهایی تنها در یک بازی و در پایان ماه نوامبر انجام شود.  به نظر می رسد که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد فینال رقابت ها را در تاریخ 12 دسامبر (22 آذرماه)برگزار کند.


در جلسه امروز ممکن است برای تعیین سرنوشت دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2022 وجام ملت های 2023 بحث نشود چرا که این مسابقات بر عده فدراسیون جهانی(فیفا) است که براساس موقعیت های 40 تیم شرکت کننده در مرحله مقدماتی درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد

تیم فوتبال یوکوهوما ژاپن با شکست اولسان، حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش فارس، در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال یوکوهوما مقابل اولسان پس از برتری 3 بر 2 و مساوی شدن مسابقه، در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 پیروز شد و به فینال آسیا رسید.

نماینده ژاپن در فینال باید العین امارات دیدار کند.

العین شب گذشته الهلال عربستان را شکست داد.

فینال آسیا به صورت رفت و برگشتی در تاریخ‌های 22 اردیبهشت و 5 خرداد برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: این کاپیتان های بدشانس (عکس) احتمال کاهش سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان

دیگر خبرها

  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد