Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@06:36:19 GMT

هواشناسی: تهرانی‌ها در انتظار هوای خنک باشند

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۴۹۴۷

هواشناسی: تهرانی‌ها در انتظار هوای خنک باشند

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، امروز آسمان شمال غربی، شمال شرقی، ارتفاعات جنوبی زاگرس، استان‌های کهگیلویه وبویر احمد، شمال ارتفاعات فارس و هرمزگان، ارتفاعات کرمان رشد ابر را خواهیم داشت و گاهی رگبار پراکنده، رعد وبرق، وزش باد شدید پیش بینی می شود.

هواشناسی در این گزارش افزوده است، بعد از ظهر امروز انتظار می‌رود در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم و اصفهان باد با سرعت شدید افزایش یابد و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک هم خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین روز جمعه جو آرام، برای روزهای شنبه و یکشنبه شمال، شرق سواحل دریای خزر کاهش دما انتظار میرود.

پنجشنبه بعدازظهر تا یکشنبه هفته آینده افزایش سرعت باد در استان‌های خوزستان و ایلام پیش بینی می‌شود که خیزش گردوخاک را نیز افزایش می‌دهد.

فردا شب تا روز یکشنبه خلیج فارس، شرق دریای عمان مواج و متلاطم پیش بینی شده است.

بیشینه هوای امروز در مهرآباد تهران ۳۸ درجه بالای صفر و در ورامین و پاکدشت تا ۴۲ درجه می‌رسد. علاوه براین کمینه در شمیرانات ۲۱ درجه بالای صفر و در مهرآباد به ۲۵ درجه خواهد رسید.  

  

برچسب‌ها رعد و برق ایلام دریای عمان کرمان دریای خزر هرمزگان قزوین خلیج فارس سازمان هواشناسی زاگرس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رعد و برق ایلام دریای عمان کرمان دریای خزر هرمزگان قزوین خلیج فارس سازمان هواشناسی زاگرس رعد و برق ایلام دریای عمان کرمان دریای خزر هرمزگان قزوین خلیج فارس سازمان هواشناسی زاگرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای آذربایجان‌غربی تا ۸ درجه افزایش می‌یابد

مهدی صابری رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: افزایش دما روز سه شنبه تا ۳ درجه و روز‌های دیگر هفته تا پایان هفته به تدریج ۶ تا ۸ درجه افزایش  می یابد.

وی اضافه کرد: احتمال بارندگی و رگبار‌های بهاری توام با مه رقیق صبحگاهی، رعد و برق و در نقاط مستعد تگرگ نیز برای ساعات آتی در آذربایجان‌غربی پیش‌بینی شده است.

صابری ادامه داد: از روز سه شنبه با استقرار الگو‌های پایدار هوای استان آرام و پایدار خواهد بود و وزش باد تنها پدیده قابل پیش‌بینی تا روز چهارشنبه است.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای ارومیه بین مثبت ۱۱ و ۲۱ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود و شهرستان‌های پلدشت با ۲۴ و تکاب با صفر درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین شهر‌های استان بودند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های شمالی آذربایجان‌غربی از جمله ماکو و شوط نیز بارش‌های پراکنده‌ای ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است
  • آخرین جزئیات پیش بینی بارش‌ها و وضعیت دمای هوا در کشور / افزایش ۵ درجه‌ای دما در شمال غرب
  • افزایش دمای هوای استان گلستان برای روزهای پایانی هفته
  • هوای گرم در زنجان حاکم می‌شود
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی تا ۸ درجه افزایش می‌یابد
  • پیش بینی دمای هوای ۳۰ درجه‌ای پایان هفته در گلستان
  • پیش‌بینی افزایش دمای صبحگاهی و طی روز در همدان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین