Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@05:54:26 GMT

اطلاعیه: در طبیعت آتش روشن نکنید

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۴۹۵۰

اطلاعیه: در طبیعت آتش روشن نکنید

براساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، با توجه به افزایش حضور مردم در طبیعت در روزهای آتی و احتمال حریق، سازمان جنگل‌ها طی اطلاعیه‌ای از مردم خواست حتی‌الامکان در طبیعت آتش روشن نکنند. متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

همزمان با گرم‌شدن هوا که منجر به خشک شدن علوفه‌های یک‌ساله می‌شود، احتمال حریق‌های بزرگ در جنگل‌ها و مراتع افزایش می‌یابد به نحویکه کوچکترین جرقه و آتش با سرعتی زیاد گسترش پیدا کرده و سطح وسیعی از عرصه‌های منابع‌طبیعی دچار آتش‌سوزی می‌شود و متاسفانه ضمن از دست‌رفتن پوشش گیاهی، دچار خسارت‌های مالی و جانی خواهیم شد؛ لذا از کلیه هموطنان گرامی خواهشمندیم با حضور مسئولانه خود در طبیعت حتی‌الامکان از برپا کردن آتش اجتناب نموده و در صورت نیاز ضروری به روشن نمودن آتش در جنگل‌ها و مراتع، قبلاً اطراف محل را از خار و خاشاک پاک کرده و پس از رفع نیاز، آتش را کاملاً خاموش نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تمامی مسافران و گردشگران محترم تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه دود و یا آتش در جنگل‌ها و مراتع، موضوع را در اسرع وقت به شماره ۱۵۰۴ اطلاع دهند. بر این باوریم که تنها با رعایت نکات ایمنی و حضور مسئولانه در طبیعت، شاهد آتش‌گرفتن سرمایه‌های سبز کشورمان نخواهیم بود.

۴۷۲۱۲


  کد خبر 1395303

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳ را فراخواند/ عدم حضور به معنای غیبت است

بنا به این گزارش، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «تمامی مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند. این دسته از مشمولان باید روز شنبه یکم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ درساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.»

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه « مشمولان اعزامی باید واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.»، آمده است:‌« مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.»

در این اطلاعیه آمده است: « عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با غایبان رفتار خواهد شد.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • دامداران ضوابط قرق مراتع را رعایت کنند
  • قلع و قمع درختان معضل این روز‌های جنگل‌های روستای پای طوف جلیل + فیلم
  • کانتورینگ صورت برای انواع فرم های صورت
  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت
  • فراخوان سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳
  • آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال
  • سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳ را فراخواند/ عدم حضور به معنای غیبت است
  • هشدار شبکه شاد به کاربران: به پیام‌های درخواست ارسال اطلاعات اعتنا نکنید