Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مطالعه رسمی نشان داد، احتمال اینکه آسیایی‌تبارها و سیاهپوستان در انگلیس پس از ابتلا به کووید-۱۹ بمیرند، ۵۰ درصد بیشتر از سایر افراد است؛ مساله‌ای که فشارها بر دولت را برای ارائه برنامه‌های حفاظتی از این جوامع در معرض خطر افزایش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، در حالیکه این گزارش از سوی بهداشت عمومی انگلیس به مطالعات پیشین درباره در معرض خطر بودن گروه‌های اقلیت قومی به این بیماری ویروسی اشاره دارد، به توصیه‌های ویژه دولت برای این افراد اشاره‌ای ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"مت هانوک"، وزیر بهداشت انگلیس گفته که "کمی بادنوچ"، معاون پارلمانی در رسیدگی به امور برابری انگلیس به این مساله بعدا رسیدگی می‌کند و ادامه داد: ما این اقدام را بلافاصله انجام می‌دهیم. ما منتظر گزارش نمی‌مانیم.

پزشکان، سیاستمداران و بازیکنان فوتبال در میان افرادی هستند که نگرانی خود را درباره افزایش بدون توضیح مرگ‌ها در میان اقلیت‌های قومی اعلام کرده‌اند.

در این گزارش همچنین آمده، اتباع بنگلادشی دو برابر بیشتر از سایر سفیدپوستان انگلیسی در معرض خطر مرگ ناشی از ویروس کرونا قرار دارند.

بهداشت عمومی انگلیس همچنین در این گزارش آورده است، اقلیت‌های چینی، هندی، پاکستانی یا سایر اقلیت‌های آسیایی و همچنین اقلیت سیاهان کارائیب یا سایر سیاهپوستان بین ۱۰ تا ۵۰ درصد بیشتر در معرض خطر مرگ نسبت به گروه سفیدپوستان انگلیسی قرار دارند.

این یافته‌ها، بازتاب مطالعه ماه گذشته دفتر آمار ملی انگلیس است. حزب اپوزیسیون کارگر انگلیس خواستار تغییر در این روند شده است.

دیوید لمی، قانونگذار گفته است: خانواده‌ها در ترس و هراس زندگی می‌کنند. تاخیر بیشتر جایز نیست. دولت باید اقدامی عاجل برای حفاظت از این گروه‌های در معرض خطر انجام دهد.

جان نیوتون، رئیس بخش آزمایش‌های انگلیس نیز گفته، اگرچه گزارش مذکور نشان دهنده بدترین نتایج برای گروه‌های اقلیت است اما علت آن به صورت مستقیم مربوط به اقلیت قومی آنها مربوط نمی‌شود بلکه به مشاغل این افراد ربط پیدا می‌کند.

این گزارش یک روز پیش از اعتراضات در لندن در پی مرگ جورج فلوید، سیاهپوست آمریکایی به دست پلیس این کشور در ۲۵ مه در مینیاپولیس منتشر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در جهان کروناویروس انگليس معرض خطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعلا خبری از بارش‌های چشمگیر در کرمانشاه نیست/ رشد ۱۶ درصدی بارش‌ها

ایسنا/کرمانشاه به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه، حداقل تا پایان این هفته بارش چشمگیری برای کرمانشاه پیش‌بینی نمی‌شود.

سعید قاسمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه سامانه ناپایداری که امروز(دوشنبه، ۲۷ فروردین) برخی استان‌های کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد بارش قابل توجهی برای کرمانشاه نخواهد داشت، گفت: این احتمال وجود دارد که طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شاهد افزایش ابر در بعضی ساعات وزش باد و بارش‌های خفیف و پراکنده در سطح استان و خصوصا مناطق کوهستانی باشیم.

وی ادامه داد: آن طور که بررسی داده‌های هواشناسی نشان می‌دهد، حداقل تا پایان هفته جاری بارش قابل توجهی برای سطح استان نخواهیم داشت.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از احتمال ورود سامانه ای ناپایدار به جو استان در اواسط هفته آینده یاد کرد و گفت: فعلا برای اظهارنظر درباره این سامانه زود است، اما با توجه به نزدیک شدن پایان فصل بارش‌ها و احتمال افزایش ناهنجاری در سامانه‌های بارشی، احتمال تضعیف آن وجود دارد.

قاسمی اشاره‌ای هم به آخرین وضعیت میانگین بارش‌های سال زراعی جاری(ابتدای مهر ۱۴۰۲ تاکنون) در استان داشت و گفت: در این مدت ۴۴۱ میلی‌متر بارش در استان داشته‌ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد و نسبت به بلندمدت ۹ درصد رشد داشته است.

وی میانگین بارش شهر کرمانشاه در این مدت را نیز ۳۹۱ میلی‌متر اعلام کرد که از سال قبل ۱۶ درصد و از میانگین بلندمدت پنج درصد بیشتر بوده است.

وی افزود: بیشترین بارش سال زراعی جاری را از پاوه به میزان ۹۰۲ میلی‌متر داشتیم که نسبت به سال قبل ۳۳ درصد و نسبت به بلندمدت ۳۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه کمترین بارش سال زراعی جاری در سنقر و کلیایی رخ داده، از افزایش ۱۰ درصدی بارش این منطقه نسبت به سال گذشته و کاهش ۲۰ درصدی نسبت به بلندمدت خبر داد.

قاسمی درباره سامانه بارشی که اخیرا جو استان را تحت تاثیر قرار داد نیز عنوان کرد: میانگین بارش این سامانه برای استان ۳۷ میلی‌متر و برای شهر کرمانشاه ۴۸ میلی‌متر بود و بیشترین بارش حاصل از آن نیز از ثلاث باباجانی و به میزان حدود ۷۰ میلی‌متر به ثبت رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال خط خوردن نام رشفورد برای یورو ۲۰۲۴
  • مشارکت ۵ درصدی بانوان در امر اهدای خون
  • چرا خانم‌ها بیشتر از آقایان به آرتریت دچار می‌شوند؟
  • افزایش احتمال اخراج همکاران افغان نظامیان انگلیسی از پاکستان
  • وزیر خارجه انگلیس: وضعیت غزه "غیرقابل قبول" است
  • بارش‌های رگباری بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • فعلا خبری از بارش‌های چشمگیر در کرمانشاه نیست/ رشد ۱۶ درصدی بارش‌ها
  • چه افرادی بیشتر در معرض خطر سرخک هستند؟
  • بازماندگان کووید شدید ماه‌ها بعد با مشکلات سلامتی مواجه می شوند
  • بیانیه وزارت دفاع انگلیس در واکنش به حمله پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل