Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: مقرری ‎بیمه بیکاری برای حدود ۱۰۳ هزار نفر از ثبت نام کنندگان اسفند ۱۳۹۸ به حساب مشمولان واریز شد و بخش دوم واریزی، پس از تأیید سازمان ‎تأمین اجتماعی و ارسال با فوریت پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سازمان برنامه و بودجه در تشریح آخرین وضعیت پرداخت بیمه بیکاری مشاغل آسیب دیده از کرونا اعلام کرد: "فهرست مقرری ‎بیمه بیکاری ناشی از بیماری ‎کرونا برای حدود 103 هزار نفر از ثبت نام کنندگان در سامانه بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده است، برای پرداخت به بانک مرکزی ارسال و براساس اعلام خزانه به حساب مشمولان واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهرست و شماره حساب بخش دوم مشمولان طرح پرداخت بیمه بیکاری به مشاغل آسیب دیده از کرونا در روز‌های آتی از طرف سازمان ‎تأمین اجتماعی تأیید و پس از ارسال با فوریت پرداخت خواهد شد.

همچنین حق بیمه ‎بازنشستگی و درمان مشمولین فوق به منظور برقراری سنوات و درمان افراد فوق الذکر توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص یافته و به حساب بیمه بیکاری سازمان تأمین اجتماعی واریز شد. ‏

این اقدامات مربوط به تعدادی از ثبت نام کنندگان اسفند 1398 بوده و به تدریج با تأیید و اعلام اطلاعات حساب‌های مابقی مشمولین توسط سازمان تأمین اجتماعی این مقرری برای ماه‌های بعدی نیز پرداخت خواهد شد."

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه بیمه بیکاری کرونا تأمین اجتماعی بیمه بیکاری واریز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب چهارهزار و نهصد­نفر نیروی انسانی جدید در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان صبح امروز­جمعه سی‌ویکم فروردین­ در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد.
این آزمون با همکاری­مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شد، بعد از مشخص شدن نفرات برگزیده آزمون و انجام مراحل مصاحبه و گزینش، ۳۷۰۰­ نفر برای اشتغال در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی و حدود ۱۲۰۰ نفر برای اشتغال در بخش بیمه‌ای این سازمان پذیرفته می‌شوند. ­ میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در حاشیه بازدید از یکی از حوزه‌های امتحانی آزمون استخدامی­با اشاره به استقبال خوب از این آزمون که برای تقویت نیروی انسانی این سازمان برگزار شد گفت:­برگزاری دو مرحله آزمون استخدامی از ابتدای دولت سیزدهم برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز سازمان تأمین‌اجتماعی انجام شده است. در آزمون اول­که در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، حدود ۵ هزار داوطلب­جذب و به‌کارگیری شدند. در آزمون استخدامی دوم با­تاخیرد در حال برگزاری هستیم، ­حدود ۴۹۰۰ نفر داوطلب را جذب و در بخش‌های مختلف اعم از بیمه‌ای و درمانی به کار خواهیم گرفت.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در درباره زمان اعلام نتایج این آزمون، گفت: نتایج اولیه این آزمون بعد از حدود ۲۰ روز اعلام خواهد شد­
موسوی با اشاره به جذب­۱۴۰۰ نفر نیروی پرستار در این مرحله با برگزاری آزمون گفت:­به‌زودی مرحله سوم آزمون استخدامی که در نیمه دوم سال جاری­برگزار خواهد شد، ­بتوانیم تعداد بیشتری از فارغ‌التحصیلان را جذب کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳
  • مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد
  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سود سهام عدالت در این تاریخ واریز می‌شود
  • چشم‌انتظاری سهامداران عدالت برای دریافت مرحله سوم سود/ چرا واریز سود سهام عدالت سه‌مرحله‌ای شد؟