Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@18:56:32 GMT

سیروس عسگری به ایران بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۵۱۰۶

سیروس عسگری به ایران بازگشت

خبرگزاری میزان- سیروس عسگری دانشمند ایرانی زندانی در آمریکا صبح امروز وارد ایران شد. تاریخ انتشار: 11:01 - 14 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۰۹۷

خبرگزاری میزان - پس از مدت‌ها رایزنی، سیروس عسگری دانشمند ایرانی زندانی در آمریکا صبح امروز چهارشنبه 14 خرداد وارد تهران شد.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه  روز گذشته گفته بود:  عسگری با تلاش‌های دیپلماتیک و همت دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن و نمایندگی دائم ایران در نیویورک، از اتهامات واهی تبرئه و آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: عسگری مدتی بخاطر بیماری کرونا و نیز وضعیت پروازها در آمریکا، در این کشور ماندگار شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: گمانه‌زنی‌ها درباره تبادل عسگری با فردی دیگر صحت ندارد و آزادی وی بر اساس تبرئه از اتهامات بوده است.

بیشتر بخوانید:  روایت دانشمند ایرانی از زندان های آمریکا با وجود شیوع کرونا؛ «کثیف و پرازدحام»

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیروس عسکری دانشمند ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به درخواست بی اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی

به گزارش جماران؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده "آمیا" را به شدت محکوم کرد.

کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضائی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجددا تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچگونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه به مقامات آرژانتینی توصیه نمود که از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

 

دیگر خبرها

  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی اعتباری ندارد
  • واکنش ایران به درخواست بی اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • واکنش وزارت‌خارجه به درخواست بی‌اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد
  • آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد