Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@06:07:24 GMT

اولین بازی شاگردان اسکوچیچ 17 مهر مقابل هنگ کنگ

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۵۲۰۶

اولین بازی شاگردان اسکوچیچ 17 مهر مقابل هنگ کنگ

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال کویت، برنامه جدید بازی های انتخابی جام جهانی ٢٠٢٢ را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فدراسیون فوتبال کویت اعلام کرد برنامه اولیه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 را از سوی کنفدراسیون آسیا دریافت کرد.

AFC به فدراسیون کویت ابلاغ کرده اولین بازی این تیم با استرالیا که قرار بود در تاریخ 7 فروردین برگزار شود ولی به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد، در تاریخ 8 اکتبر (17 مهر) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی های بعدی کویت به ترتیب با اردن در تاریخ 13 اکتبر (22 مهر) و چین تایپه در تاریخ 12 نوامبر (22 آبان) برگزار خواهد شد.

این خبر رسمی از سوی فدراسیون کویت مشخص شد بازی اول تیم ملی کشورمان در انتخابی جام جهانی 2022 که قرار بود همزمان با دیدار کویت و استرالیا در تاریخ 7 فرودین برگزار شود، طبق برنامه اعلامی AFC در تاریخ 17 مهر برگزار خواهد شد. همچنین AFC می خواهد پرونده مسابقات انتخابی در مرحله اول را در حد فاصل 17 مهر تا 22 آبان ببندد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتسال ایران در حالی به دیدار سوم برابر کویت رسیده بود که صعودش با رقم زدن دو پیروزی متوالی مقابل افغانستان و بحرین قطعی شده بود.
با این حال دریافت یک گل در افتتاحیه مقابل افغانستان و سپس 3 گل در مصاف با بحرین حسابی اهالی فوتسال و علاقمندان به این رشته را نگران کرده بود و تیم وحید شمسایی را به همین دلیل مورد انتقاد قرار می‌دادند.

ویدئو: 330709

در دیدار سوم اما تیم ملی با ارائه یک نمایش مقتدرانه و منسجم علاوه بر ثبت سومین پیروزی پیاپی و صعود مقتدرانه به مرحله حذفی موفق شد دروازه‌اش را هم بسته نگه دارد تا حالا امیدواری بیشتری نسبت به تیم وحید شمسایی در میان جامعه فوتسال ایجاد شده باشد.
شمسایی در دو بازی ابتدایی به باقر محمدی بازی داد، اما در مصاف سوم این فرصت به سعید مومنی داده شد و او در طول مسابقه بارها با کمک مدافعین تیم از گلزنی مهاجمین کویت که با تمام وجود حمله می‌کردند، جلوگیری کرد.

دیگر خبرها

  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • رونمایی از ترکیب ایران مقابل کویت
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)