Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@04:57:05 GMT

نخستین تصاویر از همسر و دختر «جورج فلوید»

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۵۲۱۰

نخستین تصاویر از همسر و دختر «جورج فلوید»

" جیانا فلوید" دختر ۶ ساله و "روکسی واشنگتن" همسر جورج فلوید دیروز برای نخستین بار با حضور در ساختمان شهرداری شهر "مینیاپولیس" در مقابل دوربین خبرنگاران ظاهر شدند و در یک نشست خبری شرکت کردند.

همسر جورج فلوید با اشاره به اینکه تنها خواسته او اجرای عدالت برای قاتلان شوهرش است، از دستگاه قضایی آمریکا خواست تا هر ۴ افسر پلیس را در در صحنه قتل او حضور داشتند، به اتهام قتل همسرش تحت پیگرد و محاکمه قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:" شما‌ها در پایان روز به خانه برمی‌گردید و در کنار خانواده‌تان خواهید بود، اما جیانا دیگر پدری ندارد تا شاهد رشد و قد کشیدن او باشد، در جشن فارغ‌التحصیلی او حضور یابد و در مراسم ازدواجش دستش را بگیرد. جورج دخترش را خیلی دوست داشت. من به خاطر جورج و دخترم اینجا هستم. هر کس هرطور می‌خواهد فکر کند، اما من تنها خواهان اجرای عدالت هستم، چون جورج مرد خوبی بود. "

قتل جورج فلوید در اثر فشار زانوی یک افسر پلیس آمریکا به گردنش در حین دستگیری از سه‌شنبه هفته گذشته تاکنون منجر به بروز بی‌سابقه‌ترین ناآرامی‌ها در سراسر ایالات متحده آمریکا در نیم قرن گذشته شده است.

                        صحنه قتل جورج فلوید در اثر فشار پلیس حین دستگیری     

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جورج فلوید قتل جورج فلوید آمریکا مینیاپولیس پارسی خبر جورج فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم کوتاه «آپولو» به‌ نویسندگی و کارگردانی فرزاد رنجبر و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر سمنان و امیر طالب بیدختی در پنجمین حضور بین‌المللی خود در پنجاه و هفتمین جشنواره فیلم «ورلد فست هیوستون» در کشور آمریکا، در بخش دارک کمدی، موفق به دریافت جایزه رِمی شد.

جشنواره «هیوستون» از جمله مهم‌ترین و قدیمی‌ترین جشنواره‌های فیلم مستقل در آمریکای شمالی است که که در سال ۱۹۶۱ و درست پس از نیویورک و سانفرانسیسکو آغاز شد. بسیاری از بزرگان سینما اولین جوایز خود را از این جشنواره دریافت کرده‌اند. این جشنواره با شعار «ما برای داستان خوب و خوب روایت شده، ارزش قائل هستیم» و با هدف شناسایی و ارج‌نهادن به برتری خلاقانه برجسته در فیلم، اعتبار بخشیدن به توانایی‌های درخشان، ترویج گردشگری فرهنگی برای هیوستون، آموزش جوانان در هنرهای سینمایی، توسعه تولید فیلم در منطقه و افزودن به بافت فرهنگی غنی، هر سال برگزار می‌شود.

«آپولو» که درباره مصایب فیلم‌سازی آماتور است، پیش از این در جشنواره‌های بیگ واتر و جکسون ویل آمریکا، باکو، گلدن افرودیت قبرس و چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حضور داشته است.

فرزام رنجبر، صفورا خوش‌طینت، مجید چنگیزیان، صمد آذرخش، محمد کاشیان، محمدرضا کاظمی، صحراالسادات میرعمادی، داوودرضا داش‌محمدی، ساجده رجبی، قاسم عابدی، محمدحسین ابراهیمی و محمد خورشیدی، بازیگران این فیلم هستند.

فهرست عوامل «آپولو» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: فرزاد رنجبر، مدیر فیلم‌برداری: مجید یزدانی، تدوین: شاهین حق‌شعار، مدیر تولید: صمد آذرخش، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: امیرحسین دیابی، طراح صحنه و لباس: هما ترابیان، صدابردار: سیدرضا حسینی‌نیا، صداگذار: حامد حسین‌زاده، طراح لوگو و پوستر: محمد پهلوان، طراح چهره‌پردازی: عبدالله صفدری، گروه کارگردانی: الهه برهانی، منشی صحنه: فروغ لسانی، عکاس: حمید خدایی، گروه فیلم‌برداری: بهنام قاسمی، غزل اسدزاده، علی ترابی، حسین ملک‌محمدی و علی رضایی‌راد، گروه تولید: حمید خلفی، فیاض صادقی، مهدی کوکبی و داوودرضا داش‌محمدی، گروه صحنه و لباس: مجید بهرامی‌نسب و یلداسادات وزیری، گروه صدا: علی امینی.

نسخه ویژه نابینایان «همسر» با صدای مسعود فروتن منتشر می‌شود

گروه سوینا، نسخه ویژه نابینایان فیلم سینمایی «همسر» ساخته مهدی فخیم‌زاده را پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ در چارچوب برنامه فیلمخانه منتشر می‌کند.

این فیلم روز پنجشنبه ساعت ۱۹ از طریق سایت این گروه در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. نظارت متن و ضبط این برنامه به عهده کیوان کثیریان بوده و متن روایت آن را محدثه واعظی‌پور نوشته است. این برنامه در استودیو شهر صدای پارسیان با صدابرداری رامتین ناهید ضبط شده و مرجان طبسی آن را میکس و تدوین کرده است.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سوینا به فایل صوتی فیلم‌های سینمایی توضیح‌دار دسترسی داشته باشند.

کد خبر 6087316

دیگر خبرها

  • عقب نشینی آمریکا از تحریم گردان «نتزاه یهودا »پس از فشار تل آویو
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • فیلم/ دستگیری حامیان فلسطین توسط پلیس آمریکا
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین
  • فشار آمریکا و اسرائیل به قطر برای تحت فشار قرار دادن حماس
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن