Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، استخر‌ها جزو آخرین اماکن ورزشی است که می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند که البته آن هم با شروط خاص ستاد ملی مبارزه با کرونا است. عده‌ای معتقدند که استخر‌ها می‌توانند آلوده‌ترین مکان ورزشی باشند در صورتی که کلر موجود در آب هرگونه ویروس از جمله ویروس کرونا را از بین می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار است استخر‌های سرباز در مناطقی که وضعیت سفید دارند بازگشایی شود و فعالیت خود را آغاز کنند.  

از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا دستوراتی به استخر‌ها ابلاغ شده است. اولین و مهمترین کار، کاهش ظرفیت استفاده کنندگان از استخر است. هر استخری بر اساس ابعاد و ظرفیتی که دارد امکان استفاده همزمان در آن وجود دارد که با کاهش نفرات حاضر در استخر خطر ابتلا به کرونا کاهش پیدا می‌کند.

طبق دستور وزارت بهداشت باید مطابق با پورتکل‌های بهداشتی کمد‌ها و دوش‌ها با زمانی بندی خاصی ضد عفونی شوند. همچنین طرح فاصله گذاری اجتماعی باید در دادن کمد به افراد رعایت شود. با رعایت نکات بهداشتی استخر‌ها به محلی کم خطر برای استفاده کنندگان تبدیل خواهدشد.  

البته فعلا مجوزی برای آغاز تمرینات تیم ملی شنا صادر نشده است و شناگران همچنان منتظر تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند.همچنین فعالیت استخرهای سرپوشیده تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: ملی پوش شیرجه: شیوع ویروس کرونا به نفع من بود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون شنا تیم ملی شنا ایران ویروس کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا استخر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه «ارائه توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان در حوزه نیازهای فناورانه ستاد مبارزه با مواد مخدر» با حضور علیرضا کاظمی قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر و دیگر مسؤولان و نیز شماری از شرکت‌های دانش بنیان امروز در مجموعه فرهنگی شقایق برگزار شد.

کاظمی در این برنامه بیان داشت: ستاد مبارزه با مواد مخدر رویکرد مردمی سازی را در پیش دارد که این رویکرد در کانون توجه برنامه‌های ستاد است.

وی افزود: حوزه فرهنگی و پیشگیری، درمان و مبارزه را با رویکرد مردمی سازی پیش می‌بریم و این مهم‌ترین رویکرد ما است.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: بحث توسعه مشارکت‌های مردمی حائز اهمیت است که این برنامه در قالب مجمع خیرین و یاری گران در سطح استان‌ها شکل گرفته است.

وی ادامه داد: توسعه برنامه یاری گران زندگی با کمک بخش‌های مردمی مثل یاری گران زندگی در محلات، روستاها، مدارس و دانشگاه‌ها که همه اینها با رویکرد مردمی اداره می‌شود مد نظر است و به عبارتی این کانون‌ها مردم پایه هستند و با مردم اداره می‌شوند.

کاظمی گفت: اولویت دیگر که در نمایشگاه قابل مشاهده است، به روز رسانی برنامه‌های ستاد مواد مخدر با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان است که این نیز به نوع خود یک رویکرد مردمی سازی به حساب می‌آید.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: در واقع شرکت‌های دانش بنیان نمونه‌هایی از گروه‌های مردمی هستند که می‌توانند شتاب دهنده باشند و با تولیدات و محصولات خود می‌توانند در به روز آوری روش‌های پیشگیری و درمان اعتیاد کمک کنند.

وی افزود: این موارد به موازات فعالیت‌هایی همچون ساماندهی معتادین متجاهر و درمان آسیب دیدگان این حوزه که در سال گذشته در کشور دنبال شد، است و همچنین ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان و سوداگران مرگ در کشور از اولویت‌های ما است البته تاکید بر پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی داریم.

کد خبر 6080521

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • مبارزه با «سِن گندم» در ۱۲ هزار هکتار از اراضی استان
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • هدف گذاری اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی پیشگیری باشد
  • مشکلات کمپ ترک اعتیاد زنان بجنورد رفع شود
  • هدف گذاری ستاد مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیری باشد
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق به کار گرفته شود
  • مبارزه با قاچاق امری «فرادستگاهی» است