Web Analytics Made Easy - Statcounter

 روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر، روز چهارشنبه به نقل از مدیر عامل این شرکت اعلام کرد: این طرح‌های تامین و انتقال برق بوشهر با هزینه ۱۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اجرا شده‌است.

غلامرضا نصیری ادامه داد: وزیر نیرو در این برنامه ویدئو کنفرانسی پروژه‌های افزایش ظرفیت پست‌های ۲۳۰ کیلوولت گناوه و بوشهر، توسعه  و افزایش ظرفیت ۴۰۰ کیلوولت پارس (عسلویه)، صنعت بوشهر را افتتاح خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل برق منطقه ای فارس و بوشهر یادآور شد: طرح‌ اصلاح، به روزرسانی و بهینه سازی شبکه انتقال و فوق توزیع  برق نیز از دیگر پروژه‌های افتتاحی وزیر نیرو در استان بوشهر است.

 نصیری، اجرای پویش هر هفته الف. ب. ایران را رویکردی برای رونق و جهش تولید ارزیابی کرد و گفت : امسال در این پویش با محوریت گردش امور، فرآیندها، دستورالعمل‌ها، ضوابط، تفویض اختیار به استان‌ها، کاهش تلفات، افزایش راندمان که طیفی از فعالیت‌ها را شامل می‌شود و مهمتر از ساخت و ساز است، پیش بینی شده که اقدامی  ماندگار خواهدبود.

وی بیان کرد: امیدواریم بهره‌برداری از طرح‌های این پویش منشا خیر و برکت برای مردم استان بوشهر و آغازی بر شتاب بخشی به فعالیت‌های توسعه زیر ساخت‌های تامین و انتقال برق در منطقه جنوب کشور باشد. 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در برنامه ویدئو کنفرانس وزیر نیرو سه طرح شامل توسعه شبکه‌های توزیع برق، اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق و ارتباطات و توسعه و نوسازی ناوگان خودرویی عملیاتی برق این استان راه‌اندازی می‌شود.

اردشیر مذکوری حضور وزیر نیرو در این برنامه را فرصت مغتنمی برای پرداختن به استعدادهای توزیع و انتقال برق در استان بوشهر دانست و گفت: برنامه های پویش هر هفته الف. ب. ایران منشاء اثر و خدمات ویژه در استان بوشهر است.

در این پویش الف، نشانی از آب و آبادانی است و ب، نشانه‌ای از برق و بردباری و با هم بودن، برای ساختن ایرانی که شایسته ایرانیان است و پویش هر هفته الف - ب- ایران راهی به عمران و آبادانی برای ساختن جامعه‌ای برخوردار از زیر ساخت‌های توسعه است که در ایران اسلامی با درایت و خوش فکری وزیر نیرو شکل گرفته‌است.

صنعت آب و برق تا پایان سال ۱۳۹۸ بهره‌برداری از ۲۲۷ طرح را در حوزه آب و برق کلید زد و این کار را همه با هم انجام دادند، یعنی مردم، رسانه‌ها و کارکنان و متخصصان صنعت آب و برق در کنار یکدیگر طرح‌های دو صنعتی را که الفبا و زیرساخت توسعه هستند را  افتتاح کردند و به بهره‌برداری رساندند.

پویش  هرهفته الف. ب. ایران در سال ۹۹ با ابعاد گسترده‌تر مبتنی بر نام‌گذاری امسال به‌عنوان سال  جهش تولید  ادامه پیدا کرده‌است، وزارت نیرو در تلاش است امسال با اصلاح رویکردها و رویه‌ها برای خدمت‌ رسانی آماده‌تر باشد.

پویش امسال هر چند تابلوی هرهفته الف. ب. ایران را خواهد داشت اما تابلوی دیگری در کنار آن خودنمایی خواهد کرد و آن  ساخت‌وسازها و سازوکارها  است تا هم پروژه‌های برنامه‌ریزی شده با کمک دستگاه‌های همکار در سازمان دولت و بویژه کمک بخش خصوصی در زمان خود به بهره‌برداری برسد و هم توجه جدی به تعدادی از پروژه‌های مهم فصل ساز و کارها شود.

برچسب‌ها بوشهر انرژی برق افتتاح طرح رضا اردکانیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر انرژی برق افتتاح طرح رضا اردکانیان بوشهر انرژی برق افتتاح طرح رضا اردکانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند صبح چهارشنبه در نشست با مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) سال آینده نیز پنج هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی شامل چهار هزار و ۱۰۰ واحد مسکن روستایی و هزار و ۵۰۰ واحد مسکن شهری افتتاح و به بهره‌برداری خواهیم رساند.

وی با اشاره به تعهد دولت مبنی بر تأمین یک میلیون مسکن در کشور، بیان کرد: علی‌رغم اینکه عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار داده شده بود، اما اکنون عملیات اجرایی ۱۲ هزار واحد مسکونی در استان آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر با اشاره به آماده‌سازی قطعات ۳۷ و ۱۰۸ هکتاری توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان جهت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همواره همراه و همیار دولت‌ها بوده و با اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی و مسکونی کارنامه درخشانی در این زمینه دارد.

مسؤول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، نظامات مهندسی و مهندسین بسیجی با سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با هدف محرومیت زدایی در نقاط محروم این استان به طور جهادی همکاری لازم را به عمل می‌آورند.

امید گوهری گفت: اعزام گروه‌های جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار استان و افتتاح عملیاتی پروژه‌های عمرانی در نقاط محروم از جمله اقدامات مهم سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق (ع) استان است.

کد خبر 6080535

دیگر خبرها

  • دستور ویژه فرمانده کل سپاه به یگان‌های امدادی این نیرو + جزئیات
  • آب پایدار به غرب سمنان رسید | راهکارهای وزارت نیرو برای رفع تنش آبی در 3 شهرستان
  • قاسمی: سند تحول دانشگاه آزاد سکوی جهش از دانایی به توانایی است
  • امکانات زیرساختی طرح‌های حمایتی مسکن سریع‌تر تامین شود
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان
  • رئیسی فاز توسعه نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • جزییات فصل اول سند جدید تحول قوه قضاییه اعلام شد
  • رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در روز ارتش
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود