Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@17:19:16 GMT

درگیری‌ها در کشمیر حداقل ۳ کشته و یک زخمی بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۵۳۴۹

درگیری‌ها در کشمیر حداقل ۳ کشته و یک زخمی بر جا گذاشت

منابع رسانه‌ای از درگیری‌ صبح امروز چهارشنبه در کشمیر خبر دادند که به گفته دهلی نو در این درگیری حداقل «سه تروریست» کشته و یک عضو ارتش هند زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که تنش‌ها بین هند و پاکستان بر سر اقدامات دهلی نو در قبال کشمیر و همچنین اقلیت مسلمانان هندی ادامه دارد، خبرها از یک درگیری تازه در کشمیر حکایت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته اسپوتنیک، مقام‌های هند از درگیری‌ شدید صبح چهارشنبه اعضای گروه وابسته به «جیش المحمد» با ارتش هند در منطقه «آستان موهالا کانگان» واقع در جنوب کشمیر خبر داد.

بنا بر اعلام مقام‌های پلیس و ارتش هند، در این درگیری حداقل «سه تروریست» کشته شدند و یکی از نیروهای دولت هند زخمی شده است.

مقام‌های هند همچنین ادعا کردند که مقادیر زیادی سلاح و مهمات از گروه جیش المحمد کشف و ضبط شده است.

بنا بر گزارش اسپوتنیک، از ماه آوریل سال جاری میلادی، نیروهای امنیتی هند بیش از ۵۰ نفر از «ستیزه‌جویان» را در دره کشمیر کشته‌اند.

هند پاکستان را متهم می‌کند که با حمایت از «تروریست‌ها» به درگیری‌ها در کشمیر دامن می‌زند اما اسلام‌آباد این اتهام را رد کرده است.

انتهای پیام/م

 

منبع: فارس

کلیدواژه: هند درگیری پاکستان کشمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کشته در برخورد ۲ بالگرد ارتش مالزی + فیلم

 ۲ بالگرد صبح امروز به وقت محلی در مالزی هنگام تمرین پرواز تشریفاتی باهم برخورد کردند و تمام ۱۰ سرنشین این ۲ بالگرد جان باختند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن
  • اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن
  • پنج کشته در پی واژگونی قایق مهاجرین در کانال مانش
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ۱۰ کشته در برخورد ۲ بالگرد ارتش مالزی + فیلم
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت