Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@20:42:45 GMT

تصادف زنجیره‌ای ۲ اتوبوس و ۴ سواری در منجیل

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۵۳۷۴

تصادف زنجیره‌ای ۲ اتوبوس و ۴ سواری در منجیل

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، رئیس اورژانس گیلان با اشاره به وقوع تصادف زنجیره ای در اتوبان منجیل در محدوده ورودی تونل، گفت: بر اثر این تصادف ۱۳ نفر مصدوم و یک نفر فوت شد.

پیمان اسدی با اشاره به گزارش وقوع تصادف زنجیره‌ای در ساعت ۴:۳۴ بامداد امروز (چهارشنبه) به مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵، اظهار کرد: به محض دریافت این گزارش تیم‌های فوریت‌های پزشکی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تصادف زنجیره‌ای در اتوبان منجیل و در محدوده ورودی تونل رخ داده است، افزود: تیم‌های فوریت‌های پزشکی از پایگاه‌های منجیل، لوشان و رودبار به محل اعزام شدند.

اسدی با اشاره به اینکه با حضور تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی وضعیت مصدومان بررسی شد، گفت: پس از انجام عملیات‌های پیش بیمارستانی مصدومان برای دریافت خدمات درمانی بیشتر به بیمارستان ولیعصر رودبار منتقل شدند.

وی ادامه داد: متأسفانه بر اثر این حادثه ۱۳ نفر مصدوم و یک نفر به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

لازم به ذکر است؛ در این حادثه دو دستگاه اتوبوس، یک دستگاه خودرو سمند، یک دستگاه پژو، یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پراید در اتوبان منجیل، ورودی تونل ۱۳ به هم برخورد کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سامانه سعدی تعلیق فوتبال ایران امام خمینی اعتبارنامه نمایندگی آتش سوزی جنگل های زاگرس منجیل تصادف زنجیره ای تصادف اتوبوس عکس سامانه سعدی تعلیق فوتبال ایران امام خمینی اعتبارنامه نمایندگی آتش سوزی جنگل های زاگرس فوریت های پزشکی تصادف زنجیره ای یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد

میرجلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۴:۲۵ امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه پنج مصدوم تصادف اتوبوس با پراید در جاده عزآباد رستاق توسط عوامل مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ به بخش اورژانس بیمارستان میبد منتقل شدند.

وی عنوان کرد: در این حادثه چهار دختر ۷، ۸ و ۱۲ ساله و راننده مصدوم شدند که در اورژانس بیمارستان میبد به علت ضربه به دست، صورت و سر تحت درمان هستند.

کد خبر 6080404

دیگر خبرها

  • حمله و گلاویز شدن حیرت‌انگیز خرس با زن پیرانشهری
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس زخمی شد
  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد
  • امروز ۱۰ نفر در سیلاب استان‌های جنوبی آسیب دیدند
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان (فیلم)
  • مصدوم شدن ۹ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بم _ ریگان
  • تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس
  • تصادف رانندگی با سه فوتی در ماکو