Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:36:56 GMT

آتش نشانان تا مرقد مطهر امام (ره) رکاب زدند

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۵۴۷۶

آتش نشانان تا مرقد مطهر امام (ره) رکاب زدند

به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، جمعی از مدیران و آتش نشانان بسیجی سازمان آتش نشانی تهران به نمایندگی از خانواده بزرگ آتش نشانی و به تعداد شهدای سازمان، امروز سه شنبه ۱۳ خرداد ماه ۱۳۹۹، در حرکتی نمادین با دوچرخه از ایستگاه ۹۶ آتش نشانی تهران (بوستان ولایت) رکاب زنان به سمت حرم مطهر امام راحل و مزار شهدای آتش نشان حرکت کردند تا ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام، با رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی تجدید بیعت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم از ساعت ۸ صبح آغاز شد و آتش نشانان رکاب زنان مسیر ده کیلومتری بوستان ولایت تا حرم مطهر امام (ره) و مزار شهدای آتش نشان در بهشت زهرا را طی کردند.

کد خبر 4940870

منبع: مهر

کلیدواژه: بوستان ولایت رهبر معظم انقلاب سازمان آتش نشانی تهران سالروز ارتحال امام خمینی آتش نشانان ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی آتش سوزی قوه قضاییه وضعیت هوای تهران سازمان تامین اجتماعی احتکار بازنشستگان مجلس شورای اسلامی آتش سوزی جنگل ها صندوق بازنشستگی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جلال ملکی درباره آخرین اقدامات تیم اعزامی از سوی آتش‌نشانی تهران به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان گفت: امروز سوم اردیبهشت ماه، چهارمین روز از فعالیت تیم عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان است. این شهرستان، در پی بارش‌های بی سابقه، دچار آبگرفتگی های بسیاری شده بود که آتش نشانان برای انجام اموری مانند تخلیه آب به این شهرستان اعزام شده بودند.

ملکی گفت: بیش از هشت محله این شهرستان بسیار وضعیت بدی داشت. همچنین محوطه یک بیمارستان، کاملاً به زیر آب رفته بود که تیم‌های عملیاتی بیش از ۲۴ ساعت است که در آنجا مشغول تخلیه آب هستند. البته این بیمارستان فعال است. همزمان تخلیه آب از بیش از ۳۰ خانه توسط آتش‌نشانان نیز انجام شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر، بخشی از تیم عملیاتی، در روستای پزم شهرستان کنارک در حال اجرای عملیات تخلیه آب هستند و حضور آتش‌نشانان در این مناطق تا هر زمانی که نیاز باشد، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6085482

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت
  • ۹۵ درصد مزارهای شهدا در زنجان ساماندهی شد