Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@16:53:52 GMT

رژه موتوری باشگاه موتورسواران بسیج برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۵۵۷۵

رژه موتوری باشگاه موتورسواران بسیج برگزار شد

به مناسبت بزرگداشت سالروز ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) رژه موتوری باشگاه موتورسواران بسیج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، به مناسبت بزرگداشت سالروز ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) رژه موتوری باشگاه موتورسواران بسیج برگزار شد.

در این رژه بیش از 100 موتور سوار رژه خود را از خیابان‌ها و میادین اصلی شهر اراک شروع کردند که بعد از تجدید میثاق با شهدا به سمت بیت حضرت امام(ره) در شهرستان خمین حرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موتور سواران در این رژه با در دست داشتن پلاکاردها و تصاویری از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی‌(ره) بار دیگر با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند. 

هر ساله این مراسم به شکل پیاده روی و دوی امدادی برگزار میشد که در طول مسیر علاوه بر سرکشی به روستاها شعار خوانی و سرود خوانی در مسیر صورت می‌گرفت که امسال به دلیل شرایط کرونایی این مراسم به شکل رژه موتوری برگزار شد.

به نمایش گذاشتن تصویر حضرت امام خمینی(ره) به شکل ویدئو مپ در ارتفاعات کوی گردو به مدت دو شب و برگزاری مسابقه در رسانه ملی و فضای مجازی با محوریت تبیین شخصیت حضرت امام(ره) و وصیت نامه ایشان از جمله برنامه های شاخص سپاه روح الله استان در بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) است.

منبع: فارس

کلیدواژه: جمهوری اسلامی اراک علی دری آیت الله قربان امام خمینی ره رژه موتوری برگزار شد حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم یادواره شهدای دفاع‌مقدس و شهدای مدافع حرم فردو با حضور خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مردم بصیر قم در حرم مطهر حضرت فاطمه‌معصومه (س) برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد و با روایت‌گری راوی دفاع‌مقدس حسین کاجی و اجرای مهدی اعرابی، شامگاه پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در شبستان امام‌خمینی (ره) انجام می‌پذیرد.

روستای فردو در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و کشور کرده و به گفته اهالی این روستای شهید پرور، ۵۰۰ نفر از این روستا به عنوان رزمنده در جبهه‌های حق علیه باطل و مناطق عملیاتی حضور داشتند که ۲۵۰ نفر از آن‌ها جانباز و پنج نفر نیز سال‌ها در زندان بعثی‌ها اسیر بودند.

روستای فردو ۱۰۸ نفر از بهترین‌های خود را در لبیک به ندای هل من ناصر خمینی کبیر تقدیم اسلام کرده که شش نفر از آنها از سرداران سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم بودند.

کد خبر 6085176

دیگر خبرها

  • روایت تاریخ از کارنامه روحانیت
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • ضرورت بازخوانی اندیشه امام راحل برای نسل جدید