Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس رضایی در آئین تکریم و معارفه فرماندار خوانسار ضمن قدردانی از زحمات ۲۰ ماهه فرماندار سابق و اینکه به صداقت و پاکی وی افتخار می‌کنم، اظهار داشت: شعار سردادن کافی نیست در عمل باید قدردان انقلاب باشیم، اگر خود را وامدار جمهوری اسلامی می‌دانیم باید در کنار شعار انقلابی سر دادن شعور انقلابی که از ضروریات است حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناجوانمردانه ترین تحریم‌ها را تحمل می‌کنیم

وی گفت: ناجوانمردانه ترین تحریم‌های تاریخ را تجربه می‌کنیم، دوران پسا کرونا دغدغه ما در استان اصفهان است و از طرفی در جهش تولید نیز باید حرکت کنیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه کشورهای ابرقدرت دنیا در بحث بیماری کرونا به ماسک دزدی افتادند، تصریح کرد: دولت با وجود شرایط سخت اقتصادی در دوران کرونا مدیریت خوبی انجام داد که باعث افتخار است، مقام معظم رهبری اقدامات دولت در مقابله با کرونا را اقدام ملی بزرگ در سطح جهان دانست.

در بحث کرونا گردشگری اصفهان نابود شد

وی تصریح کرد: در بحث بیماری کرونا ضررهای اقتصادی زیادی وارد شد بنابراین زندگی با کرونا را باید تجربه کنیم و در کنار مقابله با کرونا باید چرخ اقتصادی کشور بچرخد، گردشگری اصفهان نابود شد و مردم فشار اقتصادی زیادی دیدند.

رضایی گفت: در استان اصفهان در روزهای قرمز کرونایی کمبود نیرو و تجهیزات پزشکی و تخت بیمارستانی نداشتیم حتی به سایر شهرستان‌های کشور نیرو فرستادیم.

به گزارش مهر، از زحمات ۲۰ ماهه منصور کمالی قدردانی و محمود مسلم زاده به سمت فرمانداری خوانسار منصوب شد.

کد خبر 4940735

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم تودیع و معارفه عباس رضایی ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان بیرجند قزوین عید سعید فطر ایلام روز قدس ستاد مقابله با کرونا آتش سوزی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار دیمونا: انتظار چنین حمله‌ای از سوی ایران را نداشتیم

شهردار «دیمونا» در واکنش به حملات ایران گفته است که انتظار چنین حمله‌ای را نداشتند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های رژیم صهیونیتسی گزارش دادند که شهردار «دیمونا» گفته است انتظار چنین حمله‌ای را نداشتند و چنین مسائل و اتفاقاتی برای «دیمونا»، امری غیرعادی تلقی می‌شود و حالتی از رعب و وحشت در این شهر حاکم شده است.

در حالی که سازمان فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی صبح یکشنبه اعلام کرد که «بر اساس دستورالعمل‌های سیستم امنیتی، از ساعت ۷:۳۰ صبح، حریم هوایی اسرائیل باز شده و فرودگاه بن گوریون فعالیت خود را از سر می‌گیرد»، فرودگاه رامون همچنان بسته است و هیچ پروازی به ایلات وجود ندارد.

همچنین رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند تعداد تماس‌ها با مرکز سلامت روان انجمن «عران» شب گذشته چهار برابر شد.

براساس گزارش الجزیره، جبهه داخلی رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: تاکید می‌کنیم در مناطق مختلف اسرائیل بمب‌هایی وجود دارد که هنوز عمل نکرده و منفجر نشده است و به همه توصیه می‌کنیم از آنها دوری کنند.

پیشتر روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران ایرانی در سوریه از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

این تحولات درحالی صورت می‌گیرد که غزه همچنان شاهد جنایات شنیع ارتش رژیم صهیونیستی است که تاکنون به شهادت و مجروح شدن ده‌ها هزار فلسطینی و نابودی زیرساخت غزه و فاجعه انسانی بی‌سابقه در این منطقه منجر شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فرآورده‌های خونی
  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فراورده‌های خونی
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • پل طبیعت قرمز می‌شود
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • این بیماری هنوز دنیا را تهدید می‌کند؟
  • آیا آبله هنوز برای دنیا یک تهدید محسوب می‌شود؟
  • شهردار دیمونا: انتظار چنین حمله‌ای از سوی ایران را نداشتیم