Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@20:12:27 GMT

روند صعودی کشته‌های اعتراضات آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۵۶۳۴

روند صعودی کشته‌های اعتراضات آمریکا

یک شبکه تلویزیونی آمریکایی گزارش داد، در جریان اعترضات ضدنژادپرستی در آمریکا تا کنون حداقل یازده نفر کشته شدند و بیشتر قربانیان، سیاه‌پوست هستند.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی KTLA مستقر در لس آنجلس گزارش داد که در پی اعتراضات و ناآرامیها در ایالات متحده آمریکا که به دنبال قتل وحشیانه «جورج فلوید» شهروند سیاه پوست آمریکایی شروع شده است طی چند روز گذشته حداقل یازده نفر کشته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید بایدن: ترامپ آمریکا را به میدان جنگ تبدیل کرده است

براساس گزارش خبرگزاری تاس روسیه، کشته شده‌ها از شهروندان شیکاگو در ایلینوی، دیترویت در میشیگان، اوماها در نبراسکا، دیونپورت در آیووا، اوکلند در کالیفرنیا و لوئیسویل در کنتاکی هستند و بیشتر قربانیان هم از سیاه پوستان هستند. 

این شبکه آمریکایی همچنین گفته است که در جریان این اعتراضات صدها نفر نیز مجروح شده اما تعداد دقیق آنها هنوز مشخص نیست.

طبق تحلیل‌های خبرگزاری آسوشیتدپرس از داده‌های پلیس ایالتی، دستکم پنج هزار و 600 نفر تاکنون در ارتباط با اعتراضات سراسری به دست نیروهای پلیس بازداشت شده‌اند.

در روزهای اخیر با تشدید اعتراضات در شهرهای مختلف آمریکا، نیروهای امنیتی به سمت خبرنگاران نیز حمله کرده و گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که جمعی از خبرنگاران نیز بازداشت شده‌اند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم آمریکا نژادپرستی اعتراضات آمریکا تظاهرات جورج فلوید ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فری‌مالزیاتودی، در پی برخورد دو بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه ۱۰ سرنشین این بالگرد کشته شدند.

بنابر گزارش‌ها این حادثه در پایگاه هوایی لوموت در ایالت پراک در سواحل غربی مالزی رخ داده است.

هنوز درباره علت اصلی این حادثه گزارشی منتشر نشده، اما تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که یکی از بالگردها از عقب به دُم بالگرد دیگر برخورد می‌کند و پس از آن هر دو سقوط می‌کنند.

کد خبر 6085991

دیگر خبرها

  • فیلم/ سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی در آمریکا
  • اعتراضات دانشجویان آمریکایی با سرکوب همراه بود
  • چرا اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه در حال افزایش است؟
  • واکنش نتانیاهو به اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)
  • (ویدئو) اعتراضات ضد جنگ دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • اعتراضات ضداسرائیلی دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • چشم انداز قیمت سکه و طلا صعودی نیست
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم