Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقاله دکتر سید امین سیدفخاری از طرف مجله Collectanea Mathematica به عنوان بهترین مقاله سال ۲۰۱۹ انتخاب شده است.

به گزارش ایسنا، این مجله در سال ۲۰۱۹ درجه کیو وان را داشته است و از مجلات معتبر بین‌المللی در شاخه ریاضی است.

مقاله دکتر سیدفخاری با عنوان On the depth and stanley depth of integral closur of power of monomial ideals  (عمق و عمق استنلی بستار صحیح توانهای ایده الهای تک جمله ای) در این مجله به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدامین سیدفخاری، استادیار دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه تهران است که در کنار فعالیت‌های علمی خود فعالیت‌های اجرایی چون استاد راهنمای دانشجویان کارشناسی ریاضی، عضویت در شورای آموزشی دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر، مدیر بخش ریاضی محض و عضویت در شورای تحصیلات تکمیلی و پژوهشی دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران مقاله های علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۶۸ گروه دانشگاهی کشور در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام ISC گفت: در آخرین رتبه‌بندی کیو اس، ۱۵۵۹ دانشگاه رتبه‌بندی شده‌اند که ۶۴ دانشگاه جدید نسبت به سال ۲۰۲۳ در این رتبه‌بندی حضور دارند. دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز جزو این دسته از دانشگاه‌ها است. از کشور جمهوری اسلامی ایران ۶۸ گروه آموزشی از ۱۷ دانشگاه در ۱۷ حوزه موضوعی حضور دارند.
سیداحمد فاضل‌زاده افزود: رتبه‌بندی موضوعی کیو اس بر اساس ۵ شاخص ۱- شهرت دانشگاه، ۲- شهرت کارفرمایان، ۳- تعداد استناد‌ها به ازای هر مقاله، ۴- شاخص اِچ-ایندکس ۵- شبکه همکاری بین‌المللی دانشگاه‌­ها (که سه مورد اخیر فعالیت پژوهشی را می‌سنجد) صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: در رتبه‌بندی که بر اساس پنج حیطه کلان هنر و علوم انسانی، مهندسی و فناوری، علوم زیستی و پزشکی، علوم طبیعی و علوم اجتماعی و مدیریت صورت گرفته است، دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران همانند سال‌های پیش در سه حیطه مهندسی و فناوری، پزشکی و علوم زیستی و علوم طبیعی دارای رتبه در بین دانشگاه‌های برتر دنیا شده اند. در حوزه کلان مهندسی و فناوری در رتبه‌بندی سال ۲۰۲۴ دانشگاه‌های تهران و صنعتی شریف و در حوزه کلان پزشکی و علوم زیستی دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی مشهد، تهران و علوم پزشکی شیراز حضور دارند. در حوزه کلان علوم طبیعی نیز شاهد حضور دانشگاه‌های تهران و صنعتی شریف هستیم که توانسته‌اند در این رتبه‌بندی حضور  یابند.
لازم به توضیح است که رتبه‌بندی کیو اس یکی از معتبرترین نظام‌های رتبه‌بندی بین‌المللی است که مؤسسه کاکارلی سیموندز انگلستان صورت می‌دهد. یکی از رتبه‌بندی‌های مهمی که این پایگاه به صورت سالانه انجام می‌دهد ارزیابی و سنجش دانشگاه‌ها در حوزه‌های موضوعی مختلف است.

 

دیگر خبرها

  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • دریافت مجوز دو رشته جدید علوم توانبخشی و پیراپزشکیِ در مشهد
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است
  • اضافه شدن دو رشته تحصیلات تکمیلی به دانشکده پرستاری ومامایی تربت حیدریه
  • کسب رتبه الف توسط چهار مجله پژوهشی دانشگاه کردستان
  • حضور ۶۸ گروه دانشگاهی کشور در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۴
  • تحصیل ۵۵ دانشجوی پزشکی در مراغه
  • دوره‌های تحصیلات تکمیلی فقط در دانشگاه‌های تهران برگزار شود