Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@21:33:24 GMT

توئیت موسوی از میراث بی زوال پیر ما

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۵۶۸۱

توئیت موسوی از میراث بی زوال پیر ما

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با انتشار تصویری از امام راحل و همچنین رهبر معظم انقلاب در توئیتی نوشت:

«میراث بی زوال پیر ما، چون بنیان مرصوصی است که شعاعش از زمان و مکان فراتر می‌رود. اندیشه او افقی نو به روی انسان عصر جدید گسترد و با رهایی ایران از چنگ قطب‌های جهانی، دنیایی نوآیین با نظمی نوین و الهام بخش بنیان نهاد؛ و این راه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..»

310 310

کد خبر 1395328

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: امام خمینی سالگرد ارتحال امام خمینی سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن‌گویر با یک توئیت یک‌کلمه‌ای اسرائیل را مضحکه دنیا کرد

رهبر اپوزیسیون در پارلمان رژیم اسرائیل بعد از توئیت وزیر امنیت داخلی این رژیم در توصیف حادثه اصفهان به او حمله کرد و خواستار برکناری او شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «یائیر لاپید» صبح امروز _جمعه سی‌ویکم فروردین_ به توئیت تک‌کلمه‌ای «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم واکنش نشان داد و گفت که این یک کلمه، وجهه بین‌المللی اسرائیل را خدشه‌دار کرده است.

وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در پی انتشار خبر سرنگونی ۳ ریز پرنده در اصفهان صبح امروز در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با نوشتن یک کلمه در توصیف این اقدام گفت: «مسخره!»

رهبر اپوزیسیون در پارلمان اسرائیل به دنبال جنجال‌برانگیز شدن این کلمه و مورد تمسخر قرار گرفتن اسرائیل، در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: «تاکنون هیچ وزیری در شورای دفاع این‌گونه به امنیت اسرائیل، وجهه و جایگاه بین‌المللی آن آسیب نزده بود؛ آن هم با یک کلمه! بن گویر توانست اسرائیل را به سخره بگیرد.»

یائیر لاپید اضافه کرد: «هر نخست‌وزیر دیگری روی کار بود، او را از کابینه اخراج می‌کرد. حتی وزرایی که کنار او نشسته‌اند و مانند گوسفند سکوت کرده‌اند، مسئول هستند و بخشی از شکست غیرقابل بخشش در حوزه امنیت هستند.»

رسانه‌های غربی، بامداد امروز، بعد از شنیده شدن صدای چند انفجار در اصفهان مدعی پاسخ اسرائیل به عملیات اخیر ایران در خاک فلسطین اشغالی شدند.

حسین دلیریان سخنگوی سازمان فضایی ایران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس خبر داد تنها ۳ ریز پرنده در آسمان اصفهان با موفقیت رهگیری شده است.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز صبح امروز در تأیید اخبار گزارش‌شده، اعلام کرد هیچ آسیبی به هیچیک از تأسیسات هسته‌ای ایران در اصفهان وارد نشده است.

منبع: فارس

کد خبر 745961

دیگر خبرها

  • بن‌گویر با یک توئیت یک‌کلمه‌ای اسرائیل را مضحکه دنیا کرد
  • شور و شوق کاربران عرب‌زبان از عملیات وعده صادق با کلیدواژه «شکرا ایران»
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • ۳۰ دانشگاه در فاز اول رویکرد خود را به حکمت بنیان تغییر می‌دهند
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • محصولات فناورانه دانشگاه آزاد یادگار امام افزایش می‌یابد
  • حساسیت کاربران اینترنتی به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل! + نمودار
  • حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • مدل دانشگاهی تمدن ایرانی الگوی ۲۰۰ دانشگاه در دنیا است