Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@23:22:21 GMT

ترافیک پُرحجم در ۳ محور اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۵۷۳۰

ترافیک پُرحجم در ۳ محور اصفهان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین پورقیصری، رئیس پلیس راه استان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: با توجه به حجم بالای تردد در مسیرهای نامبرده، رعایت هرچه بیشتر موازین ایمنی رانندگی و احتیاط کامل توصیه می‌شود.

وی ادامه داد: حفظ فاصله استاندارد با خودروی جلویی، رعایت سرعت مطمئنه، بستن کمربند ایمنی، پرهیز از رانندگی در زمان خستگی و بررسی سالم بودن خودرو ضروریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان اظهار داشت: تمام تخلفات رانندگی توسط پلیس راه می‌شود و جرائم مختلفی برای متخلفان در پی خواهد داشت.

پورقیصری خاطرنشان کرد: توصیه‌ پلیس راه مبتنی بر تاکیدات مسئولان درمانی درباره کاهش حداکثری سفرها ولو درون استانی، در تعطیلات پیش رو برای جلوگیری از ابتلای هرچه بیشتر هموطنان به بیماری کووید-۱۹ است.

وی درباره حوادث ۲۴ ساعت اخیر استان نیز گفت: در شبانه‌روز گذشته واژگونی خودرو تیبا در مسیر خور - نایین در شرق استان، فوت کودک ۱۰ ساله را در پی داشت و به غیر از این، حادثه دیگری نداشته‌ایم.

بر اساس آخرین گزارش‌ها، تاکنون بیش از ۱۴۰ هزار نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد به جان باختگان دست‌کم به هشت هزار نفر رسیده است.

استان اصفهان ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه و ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ دارد.

کد خبر 517738 برچسب‌ها پلیس راهور - جاده‌ها استان اصفهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور جاده ها استان اصفهان پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: با تلاش عوامل ستاد مدیریت بحران یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد.

علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: عصر امروز محور خوروبیابانک به سمت انارک و نائین به علت آبگرفتگی محدوده گردنه زنجیرگاه انارک مسدود شده بود که خوشبختانه اکنون با تلاش کارکنان پلیس راه، راهداری و سایر عوامل امدادی، یکی از خط‌های عبوری محور خوروبیابانک به سمت انارک و نائین بازگشایی شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه بارش‌ها از صبح امروز آغاز شده و تا کنون نیز ادامه دارد، گفت: به رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند توصیه می‌شود با توجه به وجود ترافیک مقطعی در این محور، ضمن رعایت سرعت مطمئنه، از عجله و شتاب خودداری کنند و همکاری لازم را با تیم‌های گشتی پلیس راه و راهداری در این محور داشته باشند.

کد خبر 747345

دیگر خبرها

  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • آبگرفتگی محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین + فیلم
  • محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود شد
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان
  • انسداد همراه با ترافیک در محور سوادکوه
  • سانحه دلخراش سقوط خودرو به رودخانه چالوس و مفقودی یک نفر
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند