Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان چهارشنبه چهاردهم خرداد درباره این حادثه گفت: تصادف زنجیره‌ای برخورد ٢ دستگاه اتوبوس، ١ دستگاه خودرو سمند، ١ دستگاه پژو، ١ دستگاه پژو ۴۰۵ و ١ دستگاه پراید در اتوبان منجیل، ورودی تونل ۱۳ مصدوم برجا گذاشت.

دکتر پیمان اسدی اظهار کرد: ساعت ۴:۳۴ امروز، ماموریتی مبنی بر حادثه تصادف زنجیره‌ای به اطلاع اورژانس ۱۱۵ رسید و  واحد ارتباطات اورژانس گیلان بلافاصله تیم‌های فوریت‌های پزشکی از پایگاه‌های منجیل، لوشان و رودبار را به محل اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان کرد: وضعیت مصدومان توسط اورژانس ۱۱۵ بررسی و پس از دریافت اقدامات پیش بیمارستانی لازم برای درمان پیشرفته، به بیمارستان ولیعصر رودبار منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان یادآور شد: در این حادثه یک نفر از مصدومان در اثر شدت صدمات وارده جان خود را از دست داد.

در این امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان گیلان نیز همکاری کرد.

۱۱۵ استان گیلان ١٣٨ دستگاه اورژانس، ٢ دستگاه موتور لانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس دارد.

کد خبر 517742 برچسب‌ها استان گیلان تونل تصادف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان تونل تصادف استان گیلان ١ دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: امروز ظهر در کیلومتر یک جاده کمربندی قاین بر اثر برخورد دو سواری سمند، ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ علیرضا رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 12:15 دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده، برخورد کرد که دو نفر جان خود را از دست دادند و 5 نفر مصدوم شدند که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • مصدوم شدن ۹ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بم _ ریگان