Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:26:28 GMT

پروتکل های بهداشتی تکواندو در تایید ستاد کرونا

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۵۷۹۶

پروتکل های بهداشتی تکواندو در تایید ستاد کرونا

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان لیگ تکواندو پروتکل‌های بهداشتی لازم برای برگزاری دیدارهای هفته پایانی را تدوین و برای تایید به وزارت ورزش ارسال کرده است. ستاد کرونا در حالی برگزاری تمرین و مسابقات تکواندو را فقط در بخش پومسه مجاز اعلام کرده که هیچ پاسخی به پروتکل‌های ارسالی فدراسیون تکواندو نداده است.

سازمان لیگ‌های تکواندو درصدد تعیین تکلیف لیگ برتر در دو بخش مردان و بانوان است و به همین دلیل هم پروتکل‌های بهداشتی را تدوین و ارسال کرده که تاکنون پاسخی دریافت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که تیم‌های حاضر در این رقابتها بلاتکلیف بوده و برای حضور در هفته پایانی، نیاز به یک ماه تمرین دارند.

در لیگ برتر تکواندو شهرداری ورامین با ۳۵ امتیاز صدرنشین است. لوازم خانگی کن با یک بازی کمتر و ۳۱ امتیاز، دانشگاه آزاد با ۲۷ امتیاز و پاس قوامین با همین تعداد امتیاز و یک بازی کمتر در مکان‌های دوم تا چهارم هستند.

در لیگ برتر بانوان هم تیم‌های استریچو، داتیس یزد، کن، دانشگاه آزاد و فتح صدر البرز رتبه‌های اول تا پنجم جدول را در اختیار دارند و برای برگزاری هفته پایانی باید ابتدا بازی‌های عقب افتاده انجام شود.

کد خبر 4940848

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو لیگ برتر تکواندو ستاد مقابله با کرونا تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال فدراسیون کشتی فدراسیون فوتبال لیگ برتر والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس فیفا فوتسال فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان طلسم 177 روزه ربیعی و ذوب‌آهن!

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن اصفهان امروز در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر بردی ارزشمند را مقابل آلومینیوم اراک به دست آورد تا 3 امتیاز شیرین را کسب کند.

اتفاق ویژه تا قبل از این مسابقه برای ذوب‌آهن طلسم طولانی پیروز نشدن در خانه بود؛ آخرین باری که شاگردان محمد ربیعی در ورزشگاه فولادشهر پیروز شده بودند، به هفته هشتم لیگ برتر برمی‌گشت که آنها برد یک بر صفر مقابل تراکتور را جشن گرفتند.

حالا با گذشت 16 هفته و 177 روز از آخرین برد ذوب‌آهن در فولادشهر ، این تیم بار دیگر طعم پیروزی در ورزشگاه خانگی را چشید و باعث خوشحالی هوادارانش شد.

ذوبی‌ها تا ثانیه‌های پایانی دو امتیاز ارزشمند این بازی خانگی را از دست داده بودند، اما در وقت‌های اضافی نیمه دوم توانستند دوبار دروازه حریف را باز کنند و سه امتیاز را از آن خود کنند. اتفاقی که یک طلسم بزرگ را برای ذوب‌آهن شکست.

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • پایان طلسم 177 روزه ربیعی و ذوب‌آهن!
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود
  • همزمانی هفته های پایانی لیگ برتر به سود استقلال!
  • وضعیت برگزاری ادامه لیگ برتر/ سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود