Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی کرمانشاه گفت: تمرینات وزنه‌برداری تیم نیروی زمینی کرمانشاه با دعوت از 17 نفر آغاز شده است.

سجاد شکربیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با شروع تمرینات وزنه‌برداری با اجازه ستاد مبارزه با کرونا و فدراسیون با تشکیل کادر فنی تیم، حدود 17 نفر به اردوی تیم نیروی زمینی کرمانشاه دعوت کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از بین افراد دعوت شده به اردو، چندین نفر از دعوت‌شدگان قهرمانان کشور و نفرات ملی‌پوش هستند و همچنین تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا از تمام استعدادهای استان نیز استفاده کنیم.

سرپرست تیم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی کرمانشاه در خصوص مسائل مالی این تیم، گفت: در واقع به‌دنبال اسپانسر هستیم تا بتوانیم به ورزشکاران پاداش سکوهای دریافتی را حتما بدیم و از طرفی هدف و برنامه‌ریزی تیم حضور پرقدرت در لیگ و درصورت کسب نتیجه و جذب نفرات دلخواه حضور در مسابقات آسیایی است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا نام کرمانشاه نیز در نام باشگاه ذکر خواهد شد یا خیر، اضافه کرد: تمامی سعی ما و مجموعه قرارگاه غرب استفاده از تمام ظرفیت‌های استان است و بدلیل حضور تیم در کرمانشاه و به‌خاطر مردم کرمانشاه، تیم با نام نیروی زمینی کرمانشاه در مسابقات حضور پیدا خواهد کرد که سبب سربلندی شهر کرمانشاه است؛ البته از وزنه‌برداران نخبه استان‌های همجوار مثل ایلام. همدان،لرستان و سنندج استفاده می‌کنم.

شکربیگی ادامه داد: قطعا امسال تیم از نظر امکانات رفاهی و لباس‌های ورزشی وضعیت اسکان و تغذیه و پاداش‌ها وضعیت بهتری از سال‌های قبل خواهد داشت و از تمام هیأت‌های وزنه‌برداری کشور تقاضا دارم نفرات خوب را به تیم برای استعدادیابی به ما معرفی کنند.

سرپرست تیم در خصوص کادر فنی تیم، یادآور شد: دو مربی به نام‌های علی قادری مربی درجه اول و حامد نوری از قهرمانان کشور به کادر فنی اضافه شده‌اند و سعی خواهیم کرد در آینده از سایر مربیان خوب استان و کشور استفاده کنیم چرا که انتقال تیم سبب ایجاد انگیزه عجیبی در وزنه‌برداران و جوانان وزنه‌بردارکار استان در شروع تمرینات شده است.

وی با مخاطب قراردادن اهالی ورزش استان، گفت: انتقال این تیم توسط تربیت بدنی نیروی زمینی و با موافقت امیرحیدری صورت گرفته در داخل نیروی زمینی ارتش بوده و خواهشا برخی مسؤولان این انتقال رو بنام کسی مصادره نکنند و چنانچه واقعا قصد کمک به تیم را دارند می‌توانند از لحاظ مالی و تامین امکانات ما را یاری کرده تا شرایط کسب موفقت تیم در کشور و حتی مسابقات آسیایی فراهم شود.

شکربیگی یادآور شد: برای انتقال این تیم تلاش‌ها و سختی‌های زیادی را متحمل شده‌ایم و این انتقال ماحصل اعتماد سرهنگ مرادخانی و دستور امیر حیدری سرافراز  و امیر آریانفر و مساعدت‌های مدیریت تربیت بدنی قرارگاه غرب سرهنگ امیری میسر شده است و امیدواریم پس از این از مساعدت‌های هیأت وزنه‌برداری استان نیز بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه وزنه برداری جمهوری اسلامی نیروی زمینی تیم نیروی زمینی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دور جدید تمرینات ملی پوشان پاراشنا از ۱۷ فروردین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان یابان، اردوی تیم ملی شنا در راستای رقابت‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، از ۱۷ تا ۲۸ فروردین در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.   سینا ضیغمی‌نژاد (کرمان) و شاهین ایزدیار (البرز) ملی پوشانی هستند که زیر نظر علیرضا ایزدی سرمربی تیم ملی به تمرین می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • تقویم ۱۴۰۲ رزم زمینی| ارتقای پهپادی و موشک‌های ضدزره
  • آغاز تمرینات نرم و سبک ستاره مصدوم استقلال
  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • ۱۷۱۷۶ کرمانشاهی در طرح پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • آکادمی گردشگری خوراک در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • آغاز دور جدید تمرینات ملی پوشان پاراشنا از ۱۷ فروردین