Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین استقلال گفت که مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درباره برگزاری یا لغو لیگ برتر سکوت کردند و این موضوع باعث شد همه در این مورد حرف بزنند. ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

محمد نوازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال و شروع تمرینات تیم‌ها اظهار داشت: به نظر من اگر مسابقات فوتبال در همه رده‌ها برگزار شود خوب است و این‌طور نباشد که فقط بگوییم مسابقات لیگ برتر برگزار می‌شود و لیگ‌های دسته یک و دو و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. لغو شود. 

وی ادامه داد: مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ سکوت کردند و در این شرایط همه درباره برگزاری و یا لغو مسابقات لیگ برتر اظهارنظر می‌کنند. باید تصمیمی قاطع گرفته شود و آن را اعلام کنند، اینطور نباشد که مسئولیت چیزی را نپذیرند. به نظر من مسئولان فوتبال از اعلام تصمیم و رای خودشان ترس دارند. 

نوازی در پاسخ به این سوال که در صورت لغو مسابقات، قهرمان مشخص شود؟ گفت: همانطور که گفتم باید تصمیمی قاطع گرفته شود و اگر تصمیم به لغو مسابقات گرفته شد مثل برخی از کشورهای اروپایی مسابقات را تعطیل کنند و قهرمان هم معرفی نشود. 

بازیکن پیشین استقلال با بیان اینکه تیم‌هایی که به دنبال لغو مسابقات هستند نگران شرایط خود هستند، تصریح کرد: اکثر باشگاه‌های لیگ برتر دولتی هستند و خیلی نگران هزینه‌هایی که برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پیش دارند، نیستند، چون در هر صورت حمایت می‌شوند اما از آن طرف باشگاه‌های خصوصی دست‌شان در جیب خودشان هست و تمام هزینه‌های خود را شخصا پرداخت می‌کنند. 

نوازی با اشاره به نامه 4 باشگاه لیگ برتری مبنی بر لغو مسابقات لیگ به وزیر ورزش خاطرنشان کرد: به نوعی این باشگاه‌ها حق دارند، چون نگران هزینه‌هایشان هستند. تیم‌‌ها در این مدت به خاطر لغو مسابقات، از آمادگی صددرصد به دور هستند. آماده‌سازی مجدد تیم‌ها و هزینه‌های میلیاردی پروتکل‌های بهداشتی مزید برعلت شده تا نگرانی‌ باشگاه‌های خصوصی بیشتر باشد. به طور مثال زنوزی که در فوتبال آذربایجان زحمت کشیده باید نگران هزینه‌هایی که در فوتبال انجام داده باشد. مالک باشگاه تراکتور در برهه‌ای از زمان از تیم ملی حمایت کرد و باید از حضور چنین افرادی در فوتبال حمایت کنیم. 

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط آبی‌پوشان در ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: استقلال شرایط بدی ندارد و با در اختیار داشتن بازیکنانی خوب می‌تواند به قهرمانی امیدوار باشد. هنوز 10 بازی برای این تیم باقی مانده و الان هم تمرینات‌شان را به خوبی دنبال می‌کنند و می‌توانند موفق شوند. صحبت از قهرمانی تیمی زود است، حتی پرسپولیس هم با 10 امتیاز اختلاف در صدر نمی‌تواند قاطعانه از قهرمانی حرف بزند، چون فوتبال است و هزار اتفاق ممکن است در این 9 هفته بیفتد. 

برومند: فوتبال باعث نشاط مردم می‌شود، لیگ را برگزار کنید/ پیک موتوری کرونا بگیرد، اهمیت ندارد؟

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال فوتبال پرسپولیس استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس مسابقات لیگ برتر لغو مسابقات باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، هادی حق‌پرست اظهار داشت: امیر صفاری از مازندران در مسابقات قهرمانی کلاس شش سیلندر توربو کشور و کلاس آزاد که در پیست بین‌المللی فرمول یک سرزمین ایرانیان در شهر پرند با حضور برترین‌های این دو رشته برگزار شد توانست دو رتبه کسب کند. وی افزود: صفاری در مسابقات کلاس شش سیلندر توربو قهرمانی کشور بر سکوی نخست ایستاد و توانست رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. او همچنین در کلاس آزاد هم نایب‌قهرمان شد و بر سکوی دوم ایستاد. رئیس هیئت موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران از کسب یک رتبه نایب‌قهرمانی در مسابقات «دِرَگ»(شتاب) کشوری توسط دیگر راننده مازندرانی هم خبر داد و گفت: بهزاد ضیغم نیز از مازندران در مسابقات درگ قهرمانی کشور در دو کلاس «بی‌پی» و «توربو دیفرانسیل جلو» حضور داشت که توانست مقام دوم این مسابقات را کسب کند. حق‌پرست با بیان این‌که مازندران استعدادهای زیادی برای پرورش رانندگان حرفه‌ای در تراز ملی و بین‌المللی دارد، خاطرنشان کرد: در این دوره از مدیریت هیئت تلاش بر این است تا با شناسایی استعدادها و حمایت از ورزشکاران شاخص این رشته، جایگاه موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران را در ورزش کشور ارتقاء دهیم. 46 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898202

دیگر خبرها

  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند