Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس دادگستری شهرستان نوشهر از کشف و ضبط ۸۶ هزار عدد دستکش جراحی و ۱۲٠ لیتر مواد ضدعفونی کننده خبر داد. تاریخ انتشار: 12:14 - 14 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۰۹۰

خبرگزار میزان - ابراهیم علیزاده نیکو، رییس دادگستری شهرستان نوشهر از کشف و ضبط ۸۶ هزار عدد دستکش جراحی و ۱۲٠ لیتر مواد ضدعفونی کننده خبر داد و گفت: با دستور قاطع و به موقع دادستان این شهرستان و با اقدامات مناسب اطلاعاتی در خصوص مبارزه با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی و پزشکی، با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه شهرستان نوشهر عوامل سودجو شناسایی و به مرجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس دادگستری شهرستان نوشهر در ادامه اظهار کرد: دو محل غیرمجاز محموله قابل توجه تجهیزات پزشکی در این شهرستان شناسایی، کشف و ضبط شد.   بیشتر بخوانید: تشکیل ۹۵ پرونده تخلف ماسک، دستکش و موادضد عفونی‌کننده در کرمان وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در عملیات جداگانه دو منزل شخصی و واحد صنفی که مجموعا محل دپوی محموله حاوی مقادیر قابل توجهی تجهیزات پزشکی از جمله ۸۶ هزار عدد دستکش جراحی و ۱۲٠ لیتر محلول ضدعفونی کشف شد که محتکران و افراد سودجو در بازجویی‌ها اعتراف کردند این اقلام را برای ماه‌های آینده انبار کردند تا با قیمت چند برابر به دست مصرف کننده برسانند.

علیزاده نیکو در پایان عنوان کرد: مقرر شد تا با نظارت مقام قضایی دادسرای نوشهر و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اقلام کشف شده سطح بیمارستان منطقه توزیع و مورد استفاده کادر پزشکی و درمانی و مدافعان نظام سلامت تقسیم شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: احتکار دادگستری نوشهر احتکار کرونا شهرستان نوشهر کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان

به گزارش “ورزش سه”، استقلال ملاثانی در یکی از بازی‌های حساس جام حذفی عصر روز جمعه میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

علی کردانی دروازه بان استقلال ملاثانی در مسابقه حساس عصر جمعه است و قبل از بازی خود یک هدیه ارزشمند را از سیدحسین حسینی دریافت کرده است.

کاپیتان استقلال در آستانه دیدار با سپاهان یک جفت دستکش و یک جفت کفش استوک خود را به علی کردانی هدیه کرده تا او بتواند با شرایط روحی بهتری مقابل سپاهان بازی کند.

کردانی دروازه‌بان جوان تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی در این فصل به عنوان یک دروازه‌بان کم تجربه عملکرد خوبی را ارائه کرده و حالا قبل از بازی با سپاهان با هدیه ویژه سید حسین حسینی مواجه شده است.

این دروازه‌بان عصر روز جمعه با دستکش‌ها و کفش اهدایی کاپیتان استقلال مقابل سپاهان بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • خالی ماندن ظرفیت رشته‌های جراحی قلب و عروق نگران کننده است
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران: گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم