Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت سیراف بوشهر با بیان اینکه تداوم مسیر امام راحل تبعیت از امام خامنه‌ای است گفت: تبعیت از رهبر انقلاب تبعیت و پیروی از امام(ره) است و برای تداوم راه امام راحل باید گوش ‌به‌فرمان و مطیع منویات رهبر فرزانه انقلاب باشیم. ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، 14 خرداد یادآور ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که این روز جهان اسلام  و تمام آزادی‌خواهان جهان را داغدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز یادآور هجرانی بزرگ و یکی از غم انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است، روزی که روح خدا، خمینی کبیر(ره) به ملکوت اعلی پیوست و با وداع اندوه بار خویش، ملتی را در سوگ جانگداز نشاند.

14 خرداد غم انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این باره اظهار داشت: امام خمینی(ره) بـا قیامش علیه ظلمت‌ها، بعثت انبیا و امامت اوصیا را احیاء و زنده کرد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی با تسلیت 14 خرداد سالروز جانکاه امام خمینی(ره) و گرامی‌داشت 15 خرداد سالروز قیام خونین مردم قم افزود: نیمه ‌خرداد یادآور روزهای پرحادثه و عروج ملکوتی خورشید جماران و قیام خونین مرم قم  علیه رژیم ستم شاهی است.

وی  15 خرداد را یادآور آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در دفاع از ارزش‌های اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) دانست و  خاطرنشان کرد: 15 خرداد حماسه‌ای تاریخی رقم زد تا ارزش‌های ناب اسلام‌ محمدی(ص) ماندگار و جاودان باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه حضرت امام راحل، رهبری آزاده و عالمی شایسته از تبار عالمان شجاع و استکبارستیزی بود  تصریح کرد: امام خمینی(ره) با توکل و ایمان به خدا و پشتوانه و حمایت عظیم مردمی، شکوه، عزت، استقلال و آزادی را برای کشور و ملت بزرگ ایران به ارمغان آورد.

امام خمینی(ره) معلم بزرگ بیداری بشریت و عامل اتحاد جهان اسلام بودند

امام ‌جمعه اهل سنت سیراف  هم  ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) وحدت ملی را از دیدگاه امام(ره) را تبیین و اظهار داشت: امام خمینی(ره) معلم بزرگ بیداری بشریت و عامل اتحاد جهان اسلام بودند در مجموع اسلام و برادری به‌عنوان مهم‌ترین منابع وحدت مورد توجه امام بود.

شیخ حسین افروز به نقش امام راحل در آزادی ملت مظلوم و ستمدیده ایران از یوغ طاغوت پرداخت و عنوان کرد: نقش امام خمینی(ره) در رهایی ملت ایران از ظلم و ستم بیگانگان و تغییر سرنوشت و دستیابی به راه نجات از دست استکبار و استثمار این بود که ایشان به مردم آگاهی بخشیدند و مردم راه خود را که همان پیام امام بزرگوار بود، انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه امام راحل استقلال و آزادی را برای مظلومان جهان به ارمغان آوردند خاطرنشان کرد: امام راحل نه‌تنها نقش اسلام در جامعه ایرانی را برجسته و مستحکم ساختند بلکه از حقوق مسلمانان و مستضعفان جهان حمایت کردند و با ایجاد وحدت و اخوت اسلامی در بین تمامی کشورهای اسلامی، مسلمانان جهان را بیدار کردند.

امام جمعه اهل سنت سیراف با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان، جهان اسلام نیاز به وحدت و برادری و همدلی دارد تصریح کرد: باید در جامعه اسلامی رسالت نبوی در آن زنده باشد و آحاد مردم در صلح و آرامش و در امنیت کامل با اتحاد و وحدت در کنار هم باشند چرا که اسلام بدون اتحاد و همدلی، ضعیف و در برابر فتنه‌ها و دشمنی دشمنان شکست‌پذیر است.

افروز با بیان اینکه تداوم مسیر امام راحل تبعیت از امام خامنه‌ای است گفت: تبعیت از رهبر انقلاب تبعیت و پیروی از امام(ره) است و برای تداوم راه امام راحل باید گوش‌ به‌فرمان و مطیع منویات رهبر فرزانه انقلاب باشیم.

امام راحل رهبری آزاده و عالمی شجاع و استکبارستیز بود

امام‌ جمعه اهل سنت جزیره شیف بوشهر هم ضمن تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی پیر جماران حضرت  امام خمینی(ره) گفت: 14 خردادماه سالروز ارتحال بزرگ‌مردی است که چراغ امید را در دل مستضعفان روشن کرد و آزادی و آزادگی را حیاتی تازه بخشید ملت شریف ایران و آزادگان جهان در این روز در سوگ بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران نشستند.

سید حسن حسینی ویژگی‌های امام راحل را برشمرد و با بیان اینکه  امام راحل، رهبری آزاده، شجاع و استکبارستیز بود خاطرنشان کرد: امام راحل رهبری آزاده و عالمی شجاع و استکبارستیز بود که باایمان به خدا و حمایت عظیم مردمی، پرچم عظمت، عزت، استقلال و آزادی را برای کشور و ملت بزرگ ایران به اهتزاز درآورد.

وی با تاکید بر تقویت اتحاد مسلمانان افزود: دشمن از هر راهی برای ضربه زدن به نظام اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی وارد می‌شود که ضمن هوشیاری باید به اتحاد و وحدت و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب توجه ویژه کرد.

امام‌ جمعه اهل سنت جزیره شیف بوشهر 15 خرداد را سرآغاز نهضت انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: باید هر سال 15 خرداد و شهدای این روز را با برگزاری مراسم ویژه‌ای گرامی‌داشت که امسال به سبب شیوع کرونا این برنامه باید از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی دنبال شود.

روش سیاسی امام(ره) برخاسته از ایمان و معرفت عمیق دینی و الهی بود

رئیس هیئت افتاء و شورای پاسخگویی به مسائل شرعی اهل سنت استان بوشهر هم ضمن تسلیت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و گرامی‌داشت قیام 15 خرداد، ویژگی‌ها ‌و ‌شخصیت‌ فردی ‌و ‌معنوی امام راحل را مورد بررسی قرار داد و تصریح کرد: اگر بخواهیم فردی چون امام خمینی(ره) را بشناسیم باید به ابعاد گوناگون شخصیتی و سبک و سیره زندگی ایشان و جنبه‌های عرفانی، فقهی، فلسفی، سلوک اجتماعی و خانوادگی ایشان را مورد توجه قرار بدهیم.

شیخ خلیل افرا شیوه سیاسی امام راحل را برگرفته از ایمان ایشان دانست و خاطرنشان کرد: از آنجا که روش سیاسی امام (ره) برخاسته از ایمان و معرفت عمیق دینی و الهی بود، شیوه رهبری ایشان نیز از ویژگی‌های منحصر به‌فردی برخوردار بود.

وی با بیان اینکه امام راحل مطیع کامل خداوند متعال بود گفت: امام خمینی(ره) مطیع خداوند بود هر چه می‌گفت عمل می‌کرد و فقط رضای خدا را در نظر می‌گرفت، موضع‌گیری‌ها و فرمایشات ایشان برای خدا بود، این ‌طور نبود دستور بدهد دیگران عمل کنند اما خودش عمل نکند.

امام‌ جمعه موقت اهل سنت کنگان اعتقاد امام راحل به وحدت را از مهم‌ترین شاخصه‌های رهبر کبیر انقلاب عنوان کرد و افزود: امام خمینی(ره) وحدت را عامل قدرت و تفرقه را سبب ضعف تلقی کرده و وحدت جهان اسلام برای حضرت امام خمینی(ره) آرمانی بزرگ محسوب می‌شد.

شیخ خلیل افرا  بیان کرد: امام راحل درد و ضعف ملت‌های مسلمان را در تفرقه بیان می‌کرد و مجد و عظمت را در وحدت و همدلی می‌دانست.

رئیس هیئت افتاء و شورای پاسخگویی به مسائل شرعی اهل سنت استان بوشهر با توجه به خط و مشی فکری و سیاسی انقلابی معمار کبیر انقلاب تصریح کرد: خط معمار کبیر انقلاب نباید گم شود با شناخت خط و مشی و شناخت شاخصه‌های فکری و سیاسی امام(ره) راه امام راحل گم نخواهد شد.

بوشهر| مهمترین رسالت مبلغان معرفی مکتب امام راحل به نسل جوان است امام جمعه بوشهر: 15 خرداد هیچ گاه از صفحه تاریخ ایران محو نخواهد شد برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در استان بوشهر اعلام شد

وی با بیان اینکه خط مقام معظم رهبری همان خط امام(ره) است گفت: تنها راه برون‌رفت کشور از مشکلات اقتصادی، فصل الخطاب قراردادن خط مشی رهبر معظم انقلاب در همه امور کشور است.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضرت امام خمینی ره انقلاب اسلامی سالروز ارتحال جمعه اهل سنت رهبری آزاده استان بوشهر کبیر انقلاب جهان اسلام سیاسی امام امام راحل امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود

جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر روز جهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

این دیدار صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

کد خبر 747304

دیگر خبرها

  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی