Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیزر جدیدی از مجموعه «سرباز» با شروع فصل جدید و نمایش بخش دیگری از قصه سریال رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزار ی آنا، همزمان با شروع فصل جدید «سرباز» و با نزدیک شدن به قسمت‌های پایانی این سریال ۵۰ قسمتی، از دومین تیزر رسمی مجموعه رونمایی شد.

در قسمت‌های پیش روی این سریال برحسب حوادث و اتفاقات پیش آمده، یحیی(شخصیت اصلی سریال) به شهرهای مختلفی همچون کربلا، نجف، زاهدان، اهواز، خرمشهر، آبادان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. سفر کرده و با چالش‌های جدیدی در زندگی خود روبرو خواهد شد.

«سرباز» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی هر شب حوالی ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. تاکنون 36 قسمت از آن به پخش رسیده است.

آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، پدرام شریفی، رویا تیموریان، نیما شعبان نژاد، سیاوش خیرابی، علی عامل هاشمی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، گلوریا هاردی، افسانه کمالی، جواد خواجوی، فرحناز منافی ظاهر، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی، محبوبه صادقی،دریا بخشنده، مهدی مستبصری و … از بازیگران این مجموعه هستند.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: شبکه سه سریال تلویزیونی هادی مقدم دوست سریال ایرانی سریال سرباز تیزر سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شخصیت اصلی سریال «پنهان شدن» زنی است به نام نا مون یانگ با گذشتۀ سخت و مرموز. اما او در حال حاضر ظاهرا زندگی مناسبی دارد. او و شوهرش هر دو وکیل هستند و با هم یک شرکت حقوقی را اداره می‌کنند. زندگی شخصی آن‌ها نیز در کنار فرزندشان کاملا آرام و عاشقانه است.

به گزارش فرادید؛ اما یک روز به طور کاملا ناگهانی شوهر مون یانگ ناپدید می‌شود؛ او در حالیکه قرار بوده در یک جلسۀ دادگاه حاضر شود غیبش می‌زند و هیچ ردپایی از خودش به جا نمی‌گذارد. از اینجا به بعد یک جستجوی پر از رمز و راز و معما برای مون یانگ آغاز می‌شود؛ جستجویی که در ابتدا هدفش پیدا کردن شوهر گمشده است اما در ادامه به کشف حقایقی عمیق و تاریک از گذشته و حال منجر می‌شود.

این سریال ریتم مناسبی دارد و اگرچه زمان نسبتا قابل توجهی را به پروراندن جنبه‌های عاطفی داستان اختصاص می‌دهد اما هرگز آنقدر کشدار نمی‌شود که تب و تاب و هیجانش را از دست بدهد و مخاطب را دچار ملال کند.

در قسمت‌های ابتدایی چرخش‌های داستانی زیادی را شاهد هستیم؛ چرخش‌هایی که هم غافلگیرکننده و هیجان‌انگیز هستند و هم هر کدام به سهم خودشان جنبۀ رازآلود داستان را تقویت می‌کنند. مثلا وقتی همه چیز به نظر ناامیدکننده می‌رسد و شواهد نشان می‌دهند که شوهر مون‌یانگ به علت مشکل مالی خودکشی کرده، مون‌یانگ بسته‌ای را در جاکفشی خانه پیدا می‌کند که همۀ فرضیات قبلی را به هم می‌زند.

تقریبا هر جای سریال که فکر می‌کنید توانسته‌اید از بخشی ماجرا سر در بیاورید و یکی از رازهای قصه را کشف کنید، خیلی زود متوجه می‌شوید که اشتباه کرده‌اید و ماجرا طور دیگری بوده است. این پیچ و تاب‌های جذاب معمایی، در کنار بازی همدلی‌برانگیز و نیرومند لی بو یانگ در نقش اصلی سریال، عوامل اصلی گیرایی سریال Hide هستند.

اگر قسمت‌های باقی‌ماندۀ سریال هم با همین روایت روان و جذاب پیش بروند، شاید «پنهان شدن» بتواند تبدیل به یکی از موفق‌ترین سریال‌های کره‌ای امسال شود.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898905

دیگر خبرها

  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • نازنین بیاتی و نگار فروزنده در یک قاب صمیمی
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • شهد شکرستان به کام مخاطبان
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • تیزر خلاقانه «منِ نفرت‌انگیز» با حضور ستاره NBA +فیلم