Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@08:01:25 GMT

تمدن نوین اسلامی بدون اندیشه امام راحل محقق نمی شود

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۶۶۸۳

تمدن نوین اسلامی بدون اندیشه امام راحل محقق نمی شود

حجت الاسلام احمدی گفت: تمدن نوین اسلامی بدون باور اندیشه و تفکر امام راحل محقق نمی شود.

حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در پی مرگ دلخراش یک سپاه پوست بر اثر رفتار خشونت آمیز پلیس دولت فرعونی و خبیث ترامپ شاهد تحولاتی در دنیای مدرن و مادی گرای غرب هستیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان  ادامه داد: در پی این جنایت برخی معترضان تصاویر سردار  سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی را در دست داشتند و این یک مسئله بود که دیگران از آن به عنوان افسانه یاد می کردند و در واقعیت رقم خورد و این نشانه عظمت جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام احمدی متذکر شد: تفکر آزادی خواهی و خیزش اسلامی در منطقه برخاسته از تفکر امام (رحمه الله علیه) است و تا خورشید می درخشد نام امام (رحمه الله علیه) نیز در جهان خواهد درخشید و به تعبیر مقام معظم رهبری دنیا ایران اسلامی را به نام امام خمینی (رحمه الله علیه) می شناسند.

 

وی بیان کرد: امام راحل و تفکر و نهضت معمار کبیر انقلاب بستر ساز تمدن اسلامی است و به این مهم مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم تاکید کردند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: تمدن نوین اسلامی بدون باور اندیشه و تفکر امام راحل محقق نمی شود و اگر روزی تمدن اسلامی محقق شود یقینا برخاسته از اندیشه معمار کبیر انقلاب که اندیشه های ایشان از سیره اهل البیت(علیه السلام) منشا گرفته است رقم خواهد خورد.

 

حجت الاسلام احمدی گفت: یاد و گرامیداشت امام راحل گرامیداشت مکتب اسلام و پاسداشت وحی است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالگرد ارتحال امام خمینی ره رحلت امام خمینی ره امام خمینی ره امام خمینی حجت الاسلام احمدی حجت الاسلام امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در همایش استانی گرامیداشت هفته بنیاد مسکن  با اشاره به دوراندیشی امام راحل در افتتاح حساب ۱۰۰ با هدف کمک به محرومان در حوزه مسکن گفت: در حال حاضر نیز مشارکت مردم شاه کلید موفقیت این بخش و به تبع آن بنیاد مسکن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه همه اهداف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر اساس آیات قرآن کریم است که برای مسکن محرومان تلاش می‌کند بیان کرد: تلاش‌های بنیاد مسکن قابل ستایش است، اما در کنار آن نیاز به مشارکت مردمی است که همراهی مردم در کمک به مسکن مستضعفان می‌تواند به درجات عالیه حرکت کند.

وی اضافه کرد: تشویق مردم جهت مشارکت در حساب ۱۰۰ امام راحل یکی از مهمترین نکاتی است که باید با اطلاع رسانی صحیح و بهبود بستر‌های لازم، فرهنگ‌سازی کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: بنیاد مسکن در راستای اهداف انقلابی حرکت می‌کند و باید همگان به این نهاد کمک کنند.

شماره حساب ۱۰۰ در بانک ملی به دستور امام راحل در اویل انقلاب اسلامی تاسیس شد تا از آن طریق برای مستضعفان مسکن ساخته شود و با توجه به میزان مشارکت مردمی در همان مقدار نیز دولت اعتبار لازم را برای ساخت مسکن این طرح در نظر می‌گیرد،

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • علما نقش‌آفرینان کلیدی در تمدن نوین اسلامی و تحقق عدالت اجتماعی
  • تجدید میثاق فرماندهان ارتش با امام راحل
  • گزارش تصویری | مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان های امام راحل
  • مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن
  • لزوم نقش آفرینی طلاب در تقویت قدرت اندیشه جامعه
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)