Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@02:09:51 GMT

سیستم یکپارچه اطلاعات بخش کشاورزی راه اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۶۷۵۷

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، در این نشست ابتدا مهندس اورانی رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی ضمن خوش آمد گویی به حضار ،رییس مجمع نمایندگان خراسان در مجلس شورای اسلامی و افسران جبهه تولید در بخش کشاورزی گفت : در نشست با استاندار محترم خراسان رضوی مسائل بخش کشاورزی استان بصورت ریز مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به برنامه ششم توسعه گفت: مهم ترین رکن اساسی در حوزه ایجاد استقلال کشور بخش کشاورزی است که باید حمایت واقعی از این عزیزان صورت بگیرد.

حجت الاسلام پژمان فر به مدیران عامل تشکل های بخش کشاورزی قول داد جلسه ای در آینده با حضور وزیرجهادکشاورزی برگزار تا نمایندگان تشکل ها مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند . وی افزود : در همین راستا طی یک جدول زمانبندی کوتاه مدت ، میان مدت و دراز مدت نسبت به ارائه راهکار برای پاسخ به درخواست های تشکل ها، اقدام خواهد شد.

در ادامه مدیران عامل تشکل ها ی بخش کشاورزی خراسان رضوی مسائل و مشکلات و درخواست های خود را در رابطه با نهاده های کشاورزی، خوراک دام، صدور گل و گیاه، کارخانجات لبنی و تولیدات دام و طیور و تولید بذر بیان نمودند.

سپس وزیر جهاد کشاورزی گفت یکی از علل سفرهای اینجانب به استان ها این است که درد و دل های دوستان را شنیده و برای رفع مشکلات در خدمتشان باشیم.

کاظم خاوازی افزود: یکی از برنامه هایی که در دستور کار اینجانب بوده است مشورت از بزرگان و کشاورزان عزیز در تصمیم گیری ها است

وی گفت: ما در کارگروه کرونا پنج رسته در بخش کشاورزی از جمله گل و گیاه، ماهیان زینتی را مصوب کردیم و در صدد هستیم رسته های دیگری را نیز مصوب نماییم تا تسهیلاتی به آنان تعلق گیرد.

وی از تشکیل شورای ملی راهبردی بهداشت و دام خبر داد و گفت: بخش خصوصی به صورت فردی و تشکل در آن سهیم است تا تمام تصمیم گیری ها از طرف وزارت جهاد کشاورزی نباشد.

وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: مقرر شده است تا یکسال آینده سیستم یکپارچه اطلاعات بخش کشاورزی ایجاد شود تا آنجا تمام افراد بتوانند اطلاعات خود را ارائه کنند.

کاظم خاوازی تصریح کرد: برای رفع مشکلات بخش کشاورزی باید کل زنجیره تولید از نهاده تا صادرات در اختیار وزیر جهاد کشاورزی باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بخش کشاورزی جهاد کشاورزی خراسان رضوی کشاورزی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد کشاورزی بخش کشاورزی خراسان رضوی تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، عصر چهارشنبه در بازدید از کارخانه تولید روغن نباتی گلناز کرمان با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدی، وضع یک سری قوانین را مانع فعالیت و سرمایه گذاری می‌دانند گفت: با توجه به اینکه امسال سال جهش تولید با مشارکت مردم است، دستگاه قضائی در سطح کشور و استان برنامه‌هایی را برای حمایت و تحقق شعار سال دارد و از سرمایه گذاری‌های مردم در بخش تولید حمایت خواهد کرد.

وی افزود: سیستم قضائی استان کرمان گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی دارد و تا حد امکان به رفع موانع تولید کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به ظرفیت بسیار خوب مردم در راستای مشارکت در تولید تصریح کرد: این موضوع آنچنان اهمیت دارد که موجب شده است تا مقام معظم رهبری از مردم درخواست کنند تا سرمایه خود را در زمینه جهش تولید و کارآفرینی به کار گیرند و در مقابل لازم است تا مسئولین زمینه مشارکت در سرمایه گذاری را تسهیل و فراهم کنند.

حجت الاسلام حمیدی افزود: با توجه به شعار سال لازم است مسؤولین و مردم در کنار یکدیگر به افزایش و جهش تولید کمک کنند و این موضوع یکی از اولویت‌های دادگستری استان کرمان در سال پیش رو خواهد بود.

کد خبر 6081292

دیگر خبرها

  • بالا بردن مشارکت مردم در حوزه‌های امور اراضی ضروری است
  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • انعکاس مشکلات اهالی روشن دشت در صفحه شما
  • افزایش بهره‌وری با تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی باعث افزایش بهره‌وری می‌شود
  • تبدیل داده‌ها به صدا/ ذخیره‌سازی امن و سریع اطلاعات در حافظه کوانتومی
  • انتقاد شدید روزنامه اطلاعات از راه‌اندازی دوباره گشت ارشاد
  • افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی