Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:29:15 GMT

امام خمینی(ره) تجسم عقلانیت، معنویت و عدالت بودند

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۶۸۱۰

امام خمینی(ره) تجسم عقلانیت، معنویت و عدالت بودند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز چهارشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در حوزه کمالیه خرم آباد، اظهار داشت: استان لرستان همچنان با ویروس کرونا درگیر است، مردم امور بهداشتی که از سوی ستاد ملی کرونا اعلام شده را اجرایی کنند.

وی، عنوان کرد: در این راستا مراسم بزرگداشت ۳۱ امین سالگرد امام (ره) را در شهرهای استان و با تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر اساس پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در لرستان، ادامه داد: سه خصوصیت و ویژگی در امام (ره) وجود داشت، امام خمینی تجسم عقلانیت، معنویت و عدالت بودند.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه سه عنصر و مؤلفه مورد نیاز جامعه بشریت تا ظهور امام عصر است، گفت: ما هر ساله یاد امام را گرامی می‌داریم چرا که این سه عنصر عقلانیت، معنویت و عدالت نیاز جامعه و جوانان امروز ما است.

وی، افزود: امیدواریم این سه عنصر در جامعه و جوانان تقویت شود و برای ظهور امام عصر (عج) آماده باشیم.

کد خبر 4940961

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان امام خمینی ره ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان بیرجند قزوین عید سعید فطر ایلام روز قدس ستاد مقابله با کرونا سالروز ارتحال امام خمینی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۶۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء تجهیزات به بیمارستان امام خمینی(ره) چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   خیر  عرصه سلامت آقای حاج ایوب اسماعیلی ساکن شهرستان ارومیه تجهیزات اداری و پزشکی (پرینتر رنگی و سنسور پالس اکسیمتر) به بیمارستان امام خمینی (ره) چایپاره  اهدا کرد.
برای تامین این تجهیزات ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان چایپاره ضمن تقدیر از این خیر سلامت، مشارکت‌های مستمر خیرین سلامت در پیشرفت، توسعه و تجهیز مراکز درمانی را بسیار موثر دانست.
  دکتر مرادخانی افزود: اقلام قابل توجهی از تجهیزات بیمارستان و مرکز بهداشت توسط خیرین سلامت اهداء شده است که باعث ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان شده که ثمره آن رضایتمندی بیماران و خوشنودی خداوند متعال است.

دیگر خبرها

  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • طنز نقشی حیاتی در ترویج دموکراسی و عدالت اجتماعی دارد
  • در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول
  • ببینید | روایت رهبر انقلاب از مخالفت امام خمینی(ره) با برخوردهای تند با بدحجابان
  • شفافیت در هزینه کرد‌ها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)
  • انتقاد مردم از حذف تصویر امام خمینی از یک نشست خبری در سمنان + عکس ها
  • اهداء تجهیزات به بیمارستان امام خمینی(ره) چایپاره