Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@05:31:29 GMT

احیای پاس تهران دوباره در دستور کار قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۶۹۰۸

احیای پاس تهران دوباره در دستور کار قرار گرفت

برخی پیشکسوتان باشگاه پاس تهران همچنان به دنبال احیای این تیم هستند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتفاقاتی که برای پاس تهران افتاد و این تیم به استان همدان انتقال یافت، سبزپوشان فوتبال ایران در مسیر سراشیبی قرار گرفتند و به رده های پایین سقوط کردند. در چنین شرایطی از مدت ها قبل برخی پیشکسوتان تیم پاس تهران به دنبال احیای این تیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از مدت ها قبل پیشکسوتان پاس جلساتی با مدیران نیروی انتظامی داشتند تا بار دیگر تیم ریشه دار فوتبال که آخرین قهرمان ایرانی مسابقات باشگاه های آسیا هم محسوب می شود به عرصه برتر فوتبال برگردد اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.


با مسکوت ماندن ماجرای احیای پاس تهران در ماه های گذشته حالا بار دیگر تلاش هایی در این خصوص صورت گرفته است. فرهاد کاظمی پیشکسوت تیم پاس که سابقه زیادی در فوتبال ایران دارد، در این خصوص گفت: «با چند نفر صحبت کرده‌ایم و ان‌شاءالله قرار شده است عنایتی از طرف برخی دوستان بشود تا این امر اتفاق بیفتد و این اتفاق هم خواهد افتاد و مطمئن باشید پاس برمی‌گردد.»


کاظمی اعلام کرده در صورت احیای پاس تهران حاضر است به صورت رایگان هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

پاس همدان دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاس همدان دسته یک پاس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره وقوع شورش سراسری در آمریکا در صورت بازداشت ترامپ

به گزارش قدس آنلاین، این تحلیلگر شبکه خبری سی‌ان‌ان درباره سرپیچی عمدی ترامپ از دستور «خوان مرچان» قاضی دادگاه منهتن که رسیدگی به پرونده کیفری وی را برعهده دارد، خاطرنشان کرد: در صورت بازداشت و حبس ترامپ، علاوه بر شورش سراسری در کشور، محبوبیت وی در نزد آمریکایی‌ها نیز افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه اگر از نظر سیاسی، جزء طرفداران جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری این کشور باشم، به هیچ وجه تمایل ندارم که ترامپ را در زندان ببینم، تاکید کرد: زیرا این کار نه فقط مردم را بیش از پیش ملتهب و عصبانی خواهد کرد بلکه بر محبوبیت ترامپ در میان آنها نیز خواهد افزود.

به نوشته هیل، دفتر دادستانی منطقه منهتن روز دوشنبه از قاضی دادگاه پرونده کیفری ترامپ خواست که دستور بازداشت و زندانی شدن رئیس جمهور سابق آمریکا را به دلیل پست‌های تحریک‌آمیزش در رسانه‌های اجتماعی در مورد پرونده کیفری پرداخت حق‌السکوت (به یک بازیگر)، صادر کند.

کریس کانروی دستیار دادستان منطقه خواستار جریمه یک هزار دلاری ترامپ برای هر پست در شبکه‌های اجتماعی شده و یادآور شد که به دلیل اینکه ترامپ دستور قاضی مبنی بر ممنوعیت اظهارنظر علنی و مصاحبه مطبوعاتی درباره شهود، دادستان، کارکنان دادگاه، هیات منصفه و خانواده قاضی را زیر پا گذاشته است، باید بازداشت و حبس شود.

از سوی دیگر ترامپ پس از ورود به دادگاه، این دستور قاضی را ناعادلانه خواند و گفت: این دستور باید لغو شود.

رئیس جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه این دستور قاضی، باعث سلب حقوق اساسی وی شده است، تاکید کرد: چطور دیگران حق دارند در مورد من صحبت کنند اما من حق ندارم در مورد دیگران حرف بزنم؟

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وزیر اقتصاد تشریح کرد؛ جزئیات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • جزییات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • جزییاتی از واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس
  • وزیر کشور: از طرح «نور» تقدیر می‌کنم / قریب به اتفاق شهروندان همراهی کرده اند
  • این استادیوم به درد ما نمی خورد!
  • دستور استاندار قم برای احیای واحد‌های تعطیل و نیمه‌راکد
  • دو اتفاق مهم در سیرجان؛ حالا دیگر فوتبال ۹۰ دقیقه نیست!
  • هشدار درباره وقوع شورش سراسری در آمریکا در صورت بازداشت ترامپ