Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@06:34:29 GMT

تضعیف استکبارستیزی به معنای تحریف خط امام است

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۷۰۳۴

تضعیف استکبارستیزی به معنای تحریف خط امام است

محمد عوض‌زاده گفت: استکبار ستیزی یکی از مصادیق بارز راه امام است اگر استکبار ستیزی تضعیف شود تحریف خط امام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد عوض زاده، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با عصراترک،  یکی از ویژگیهای امام را شجاعت ایشان و ایستادگی در مقابل ابرقدرتها دانست و اظهار کرد: تسلیم و سازش و سرخم کردن درمقابل ابرقدرت ها تحریف خط امام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: توجه جدی امام به بیت المال یکی از ویژگی های دیگر امام بود لذا دست بردن به بیت المال، غارت اموال عمومی، باندبازی و.... تحریف خط امام است.

معاون امور شوراها و دهیاریهای استانداری با بیان کلامی از مقام معظم رهبری که می فرمایند اگر راه امام راگم کنیم ومنحرف شویم قطعا سیلی خواهیم خورد، تصریح کرد: امام به طاغوت و مستکبرین اهمیت نمی دادند و فقط بخدا ایمان داشت و اهتمام به مردم و رمز پیروزی امام هم همین مسائل بود. امام هیچ امتیازی برای خود و نزدیکان خود نخواستن و همواره خودش را خادم مردم می دانست.

عوض زاده ادامه داد: مسئولین امروز در هر رده ای هستن باید خودشان را خدمتگزار ملت بدانند تاخط امام و راه امام همیشه زنده بماند.

وی به تعبیر مقام معظم رهبری تحریف شخصیت امام را آغاز انحراف انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: در مرحله اول باید خود امام و راه امام را بشناسیم تا بتوانیم مصادیق تحریف خط امام را پیدا کنیم. امام با اخلاص و صلابت خویش با دست خالی در مقابل تمام دنیا ایستاد و به پیروزی رسید.

عوض زاده تاکید کرد: استکبار ستیزی یکی از مصادیق بارز راه امام است اگر استکبار ستیزی تضعیف شود تحریف خط امام است.

وی افرادی که بیش از حد به آمریکا اعتمتد دارند را تحریف کننده خط امام دانست و اظهار کرد: وحدت و همدلی که رمز پیروزی امام و انقلاب در صحنه های مختلف بوده همواره مورد تاکید ایشان بود. اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه بین ادیان و اقوام و احزاب مختلف تحریف راه و خط امام است.

وی خاطرنشان کرد: امام مسئله فلسطین را مسئله اول جهان اسلام می دانست و بر محو غده سرطانی اسرائیل تاکید داشتند عدول از این هدف بزرگ امام تحریف خط امام است.

عوض زاده در پایان گفت: امام یکی از شخصیت های بی نظیر تاریخ معاصر بودند و نقش بسزایی در بیداری اسلامی جهان اسلام داشتند و به تبعیت از انقلاب اسلامی در خیلی از کشورهای جهان مستضعفین قیام کردند و در مقابل مستکبرین بپاخواستند بخاطربه خطر افتادن منافع مستکبرین ازقیام خونین ملت ایران به رهبری حضرت امام دشمنان اسلام همواره درتلاشند تا راه و خط روشن امام را خدشه دار نمایند که وظیفه همه رهروان و دوستداران امام عزیز است تا با تبیین خط روشن امام اجازه ندهند تا خدشه ای براین راه روشن وارد نشود.

انتهای پیام/حق بین

منبع: دانا

کلیدواژه: تحریف خط امام استکبار ستیزی عوض زاده راه امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله مکارم شیرازی: دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند

آیت الله مکارم شیرازی در دیدار حجت الاسلام قاصدی؛ رئیس دادگاه ویژه روحانیت قم، وجود این دادگاه را از برکات امام راحل(قدس سره) دانست و گفت: دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظۀ بیشتری داشته باشند.

وی افزود: دادگاه ویژه روحانیت افزون بر حفظ شخصیت اشخاص، باید شأن و جایگاه روحانیت را نیز مد نظر قرار دهد.

مرجع تقلید شیعیان، پیشگیری را موثرتر و کم هزینه‌تر از جبران جرایم دانست و گفت: باید با آموزش طلاب جوان، زمینه صیانت آنها در مواجهه با جرم و وقوع در دام مجرمان را فراهم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • حفظ جایگاه طلاب از وظایف دادگاه ویژه روحانیت است
  • آیت الله مکارم شیرازی: دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • از برهم‌ خوردن مصونیت پروژه سیاسی تا تضعیف اراده دشمن صهیونیستی
  • نماز را با جلسه اداری نمی‌شود پیش بُرد
  • رهبر انصارالله: آل سعود قرآن را برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی تحریف می‌کند
  • آل سعود قرآن را برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی تحریف می‌کند
  • فنلاند: روسیه قصد تضعیف ما از طریق مهاجران را دارد
  • واکنش سلحشور، مداح معروف به تذکر دفتر رهبری: سلوک آقا تضعیف سرباز در میدان نیست!
  • هشدار ASOIF نسبت به تضعیف جنبش المپیک با پرداخت پول