Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:49:22 GMT

۳۰۰ بسته معیشتی در شش منطقه رشت توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۷۲۴۲

۳۰۰ بسته معیشتی در شش منطقه رشت توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز (چهارشنبه) به همت گروه جهادی کریم اهل بیت (ع) امروز همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ۳۰۰ بسته معیشتی را در شش منطقه محروم حاشیه شهر رشت توزیع شد.

مسئول گروه جهادی کریم اهل‌بیت (ع) هدف از این اقدام را زنده نگهداشتن آرمان‌های امام خمینی (ره) که همان کمک به نیازمندان است، عنوان و اظهار کرد: ارزش بسته‌های تهیه شده بیش از ۷۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معین وفادار افزود: این بسته‌ها شامل برنج، مرغ، روغن، رب، تخم‌مرغ، حبوبات، ماکارونی، سویا، سیب‌زمینی، پیاز و پنیر به ارزش هر بسته بیش از ۳۰۰ هزار تومان است.

وی با اشاره به ادامه دار بودن این حرکت در مناسبت‌های مختلف، گفت: این بسته‌های معیشتی در مناطق حافظ آباد، عینک، نخودچر، دخانیات، ولکس و احمد گوراب شهر رشت توزیع شد.

کد خبر 4941010

منبع: مهر

کلیدواژه: گروههای جهادی بسته معیشتی رشت ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان بیرجند قزوین ایلام عید سعید فطر سالروز ارتحال امام خمینی روز قدس ستاد مقابله با کرونا آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه سمنان

مـدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه اقتصادی سمنان در سفر رئیس جمهور به استان سمنان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمد حسینی‌نژاد با بیان اینکه نیروگاه خورشیدی 6.1 مگاواتی منطقه ویژه اقتصادی سمنان با حضور برخط رئیس جمهور، وزیر نیرو و جمعی از معاونین و مسئولین کشور افتتاح شده، بیان کرد: این نیروگاه در زمینی به مساحت 20 هکتار در منطقه ویژه اقتصادی و با سرمایه گذاری 160 میلیارد تومانی دایر شده است.

وی اضافه کرد: این نیروگاه قابلیت توسعه تا مقدار 18 مگاواتی را داراست.

مـدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از این نیروگاه برای 34 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده و برق تولیدی آن از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان خریداری می‌شود.

حسینی‌نژاد خاطرنشان کرد: ظرفیت و تولید این نیروگاه یک میلیون و 200 کیلووات ساعت در ماه بوده و توان هر پنل خورشیدی 665 وات است و به طور سالیانه حدود 14 میلیون و 400 کیلووات ساعت برق تولیدی به شبکه توزیع تزریق می‌شود.

وی با بیان اینکه این نیروگاه خورشیدی توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرا شده است و برق تولیدی آن به شبکه فشار متوسط استان به صورت مستقیم متصل شده است افزود: استان سمنان به دلیل بهره‌مندی از میانگین تابش آفتاب بالای 300 روز در سال و وجود بادهای فصلی زمینه خوبی را برای سرمایه‌گذاری در ایجاد و راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی و بادی را دارد.

گفتنی است در  مجموع امروز با حضور ریاست جمهوری ، وزیر نیرو و هیئت دولت در استان سمنان مقدار 6 هزار و 240 کیلووات ساعت انرژی خورشیدی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • تخصیص بسته‌های غذایی به مادران دارای فرزند شیرخوار از امروز
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه سمنان
  • اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور
  • توزیع اسکناس درشت، با اقتصاد ایران چه می‌کند؟
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز