Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@06:10:08 GMT

افزایش پایگاه‌های نماز جمعه در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۷۲۷۱

افزایش پایگاه‌های نماز جمعه در خراسان رضوی

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: نماز جمعه هفته جاری در ۱۸ پایگاه و ۱۳ شهرستان این استان اقامه خواهد شد که نسبت به هفته پیش پنج پایگاه بیشتر شده است.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد حسین ایزدی افزود: نماز جمعه این هفته در شهرهای طرقبه، شاندیز، تربت‌جام،  نصرآباد، جغتای، هلالی، داورزن، خلیل آباد، خواف، رشتخوار، جنگل و فتح آباد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فریمان، دولت آباد، فیروزه، کاشمر، ریوش و فیض آباد نیز از دیگر شهرهایی هستند که این هفته نماز جمعه در آنها اقامه خواهد شد.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: تاکید شده است که نماز جمعه در این پایگاه‌ها در کمترین زمان ممکن با تب‌سنجی عمومی در مبادی ورودی، رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت ضوابط فاصله‌گذاری فیزیکی بین نمازگزاران و صفوف آنها برگزار ‌شود.

در پی شیوع ویروس همه‌گیر کرونا، برگزاری نماز جمعه از نهمین روز اسفند ماه پارسال در خراسان رضوی تعطیل شد تا این که از سه هفته پیش اقامه آن درشهرهایی که وضعیت آنها از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سفید اعلام شده بود از سر گرفته شد.

پیش از شیوع کرونا نماز جمعه در ۵۳ پایگاه این استان اقامه می‌شد.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۱۵۷ هزار و ۵۶۲ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و آمار جان باختگان کرونا در کشور به ۷۹۴۲ نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پایگاه نماز جمعه نماز جمعه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان ضمن تبریک پیروزی دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی به ملت شریف ایران و سایر کشور‌های منطقه، گفت: در ادامه حمایت‌های مردم ایران اسلامی از مردم مظلوم و مقتدر غزه و همچنین به شکرانه عملیات غرور آفرین وعده صادق، جمعه این هفته ۳۱ فروردین بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان راهپیمایی حمایتی از اقتدار نیرو‌های مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی افزود: این مراسم پس از اقامه نماز جمعه در همه شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود و مسیر راهپیمایی در شهرستان خرم‌آباد از مصلی الغدیر، خیابان انقلاب اسلامی تا مقابل بیمارستان شهدای عشایر خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد