Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی اصغر علی اکبری چهارشنبه ۱۴ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: چهار تیم ارزیاب لحظاتی پس از وقوع زلزله به منطقه اعزام شدند و همچنان در حال برآورد خسارت‌های احتمالی روستاهای منطقه هستند.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ‌گونه خسارتی توسط تیم‌های ارزیاب اعلام نشده است و شبکه ارتباطی در صالح‌آباد پایدار است و نیازی به فراهم شدن اسکان اضطراری در این منطقه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، ارزیابی خسارت احتمالی مابقی روستاها توسط تیم‌های ارزیابی شعب جمعیت هلال احمر در حال انجام است.

به گفته سرپرست جمعیت هلال احمر ایلام، وضعیت زلزله در این منطقه همچنان زرد بوده و تمام شعب جمعیت این استان در حالت آماده‌باش کامل به سر می‌برند. در اغلب محلات مردم به خیابان آمده‌اند. 

بخش مرزی صالح آباد از توابع شهرستان مهران است که در ۳۷ کیلومتری جنوب غربی ایلام واقع شده است.

زلزله پنج ریشتری و سه پس‌لرزه صالح آباد مهران را لرزاند کد خبر 517810 برچسب‌ها زلزله استان ایلام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زلزله استان ایلام صالح آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)

حضور مهدی پاشازاده و دانش آموزان ممتاز روستای کنخ حال و هوای جالبی به تمرین استقلال بخشید.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، تمرین امروز آبی پوشان میهمانان ویژه‌ای داشت. با هماهنگی صورت گرفته از سوی مهدی پاشازاده، تعدادی از دانش آموزان ممتاز دبیرستان سلمان فارسی روستای کنخ واقع در بندر لنگه در استان هرمزگان به اتفاق این پیشکسوت و کاپیتان اسبق استقلال، به کمپ زنده یاد ناصر حجازی رفتند و میهمان تمرین امروز شاگردان جواد نکونام بودند. جواد نکونام و بازیکنان استقلال استقبال گرمی از آنها داشتند و تا پایان تمرین نیز این دانش آموزان کنار تیم ماندند.

سال ۱۴۰۱ روستای کنخ از جمله مناطقی بود که در زلزله هرمزگان آسیب دید و تعدادی از اهالی این روستا از جمله یکی از دانش آموزانی که طرفدار استقلال بود، دار فانی را وداع گفتند. باشگاه استقلال  یک بار دیگر با اهالی روستای کنخ و تمام بازماندگان زلزله هرمزگان همدردی می کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هجدهمين هت تريک آبي در تاريخ ليگ استقلالی ها پولدار شدند

دیگر خبرها

  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • جاری شدن سیل در روستای صالح‌آباد نطنز
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)