Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@23:09:01 GMT

عزت‎اللهی: ورزش باعث آرامش ذهن می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۷۴۳۲

عزت‎اللهی: ورزش باعث آرامش ذهن می‌شود

هافبک ایرانی تیم یوپن بلژیک در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایام کرونا مردم را به فعالیت بدنی تشویق کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید عزت اللهی، هافبک ملی پوش و عضو باشگاه یوپن بلژیک به کمپین جدید AFC برای مبارزه با ویروس کرونا به نام «در خانه فعال باش» پیوست.

عزت اللهی در مصاحبه با سایت AFC گفت: با وجود استمرار شیوع کرونا در دنیا تنها چیزی که باید به آن توجه کنیم این است که با یکدیگر وحدت داشته باشیم و در کنار هم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید خود را با این موقعیت جدید بوجود آمده وفق دهیم و در خانه بمانیم و با ورزش سلامتی، خودمان را حفظ کنیم.

وی افزود: فعالیت بدنی باعث می شود تا ذهن انسان در این شرایط آرامش پیدا کند. ما می توانیم با استفاده از تکنولوژی ارتباطی مردم را به فعالیت دعوت کنیم تا در این دوران با ورزش احساسی خوبی پیدا کنند.

عزت اللهی تصریح کرد: ما نباید به دنبال انگیزه های بلندت مدت باشیم. شما فقط کافی است به کادر درمانی قهرمان این روزها توجه کنید. وقتی از خودگذشتگی و ایثار آنها در خط مقدم مقابله با کرونا ببینید به شما انگیزه زیادی خواهند داد. به همین خاطر همه شما را تشویق می کنم تا به توصیه های بهداشتی توجه کنید و با رعایت این نکات به همدیگر کمک کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال سعید عزت اللهی عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید

فرماندار شهرستان خوروبیابانک گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

احمد رضا طحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: وقوع بارندگی شدید موجب آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب در بسیاری از مناطق شهری، روستایی و کوهستانی شهرستان خوروبیابانک شده است که پس از اعلام هشدارهای هواشناسی طی چند روز گذشته تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک افزود: با صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش رگباری باران طی هفته جاری همراه با آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و فعالیت رودخانه‌های فصلی، مردم به توصیه‌ها و هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

کد خبر 747365

دیگر خبرها

  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • عین‌اللهی: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • اجرای آزمایشی عرضه اینترنتی دارو
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • چاق ها، عصرها ورزش کنند