Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@11:53:39 GMT

وام ضروری بیش از ۴۴ هزار بازنشسته کشوری واریز شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۷۵۳۶

وام ضروری بیش از ۴۴ هزار بازنشسته کشوری واریز شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، فتح الله شعبانی گفت: این وام ضروری روز سه شنبه به حساب ۴۴ هزار و ۳۰۰ نفر از متقاضیان واجد شرایط واریز شد.

وی با بیان اینکه تسهیلات ۷ میلیون تومانی در ۷ نوبت برای ۲۰۰ هزار نفر از واجدین شرایط پرداخت خواهد شد، خاطرنشان کرد: وام ۲ هزار و ۱۰۰ نفر از متقاضیان واجد شرایط باقیمانده از نوبت اول نیز روز شنبه ۱۷ خردادماه به حساب آنان واریز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبانی همچنین درباره وام ازدواج فرزندان بازنشستگان هم گفت: حداکثر تا پایان خردادماه وام ۲۰ میلیون تومانی ازدواج فرزندان به حساب ۱۰۰۰ نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران مشمول این تسهیلات پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

20 / 20 فتح الله شعبانی معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی وام ضروری بازنشستگان واریز وام سهیلات ۷ میلیون تومانی وام ازدواج فرزندان بازنشستگان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وام ضروری بازنشستگان واریز وام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب کامل ۶ مزرعه پرورش ماهی در شهرستان دنا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، پارسا شعبانی گفت: دربارش‌های سیل آسای اخیر خسارات جدی به بخش‌های مختلف این شهرستان وارد شده که تیم‌های ارزیاب در حال برآورد و ارزیابی خسارات وارده هستند.
وی افزود: بیشترین خسارات وارده به مزارع پرورش ماهی و اراضی کشاورزی شهرستان بوده که ۶ مزرعه پرورش ماهی به طور کامل تخریب شدند.
سرپرست فرمانداری دنا اضافه کرد: در پی این بارش‌ها به دلیل تخریب ۷ دهانه پل ها، راه ارتباطی ۷ روستای شهرستان نیز مسدود شد.
شعبانی همچنین گفت: آب آشامیدنی دو روستای امیرآباد و احمد غریب این شهرستان نیز به دلیل جاری شدن سیل تخریب شده است.

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • تظاهرات در فرانسه در اعتراض به تشدید ریاضت‌ اقتصادی
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • خبر فوری وزیر کار برای بازنشستگان/ زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام در استان
  • تخریب کامل ۶ مزرعه پرورش ماهی در شهرستان دنا