Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@09:39:06 GMT

اعلامیه‌های غیرقانونی برای تخریب شهرک صنعتی فلسطین

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۷۵۸۷

اعلامیه‌های غیرقانونی برای تخریب شهرک صنعتی فلسطین

رسانه های فلسطینی می گویند ، رژیم اسرائیل قصد دارد ۲۰۰ تأسیسات صنعتی فلسطینی را در بیت المقدس شرقی را منهدم کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از رویترز، رسانه های فلسطینی می گویند ، رژیم اسرائیل قصد دارد 200 تأسیسات صنعتی فلسطینی را در بیت المقدس شرقی را منهدم کند.

 

 خبرگزاری رسمی فلسطین، وفا با استناد به وب سایت الاحد وزارت امور خارجه فلسطین گفت كه مقامات صهیونیستی روز یکشنبه اعلامیه هایی با موضوع تخلیه و تخریب 200 تاسیسات تجاری و صنعتی فلسطین در محله وادی الجوز در شرق بیت المقدس را توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کمال عبیدات ، رئیس اتاق تجارت و صنایع عربی بیت المقدس گفت: دستور تخریب با تصویب کمیته برنامه ریزی و ساختمان اسرائیل صادر شده است. در منطقه صنعتی وادی الجوز حدود 300هزار نفر رفت و آمد می کنند.

 

عبیدات با تاکید بر حرکت نژادپرستانه اسرائیلی ها گفت: این تصمیم با هدف تصاحب زمین های این منطقه صنعتی متعلق به فلسطین و تغییر هویت آن انجام شده است.

 

نهادها و گروه های حقوق بین الملل می گویند تخریب سازه های فلسطینی در کرانه باختری و بیت المقدس شرقی از نظر قوانین بین المللی غیرقانونی است. در حال حاضر حدود 600هزار یهودی در بیش از 230 شهرک غیرقانونی در کرانه باختری و قدس شرقی زندگی می کنند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: صهیونیست صهیونیستها رژیم صهیونیستی صنعتی فلسطین بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی

رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از توافق با شهرک‌های صنعتی استان به منظور ایجاد شهرک فناوری با ۳۰ هکتار وسعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، علی قربانی امروز چهار شنبه در حاشیه کلنگ زنی پروژه انتقال آب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی، پارک علم و فناوری را حلقه‌ی واسط میان مردم و دولت خواند و از توافق با شهرک‌های صنعتی استان برای ایجاد شهرک فناوری در ضلع شمالی پارک به وسعت ۳۰ هکتار خبر داد.

وی پارک علم و فناوری خراسان شمالی را دبیر خانه‌ی کشوری صنایع خلاق و دبیرخانه‌ی ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان توصیف کرد و گفت: برای تسریع در انجام امور، بوروکراسی اداری در پارک و واحد‌های زیر مجموعه عملا وجود ندارد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: رتبه پارک استان که در سال گذشته ۲۶ کشوری بود، امسال با ۱۳ رتبه ارتقا به ۱۳ کشوری رسیده است.

قربانی از رفع موانع ضابطه‌ای شهرداری در خصوص استقرار شرکت‌های فناوری در پارک علم و فناوری نیز خبر داد.

دیگر خبرها

  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • دو شهرک‌نشین اسرائیلی در بیت المقدس با خودرو زیر گرفته شدند