Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@18:01:31 GMT

۹۸ بیمار کرونایی دیگر در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۷۶۰۳

۹۸ بیمار کرونایی دیگر در کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اعلام اینکه شمار موارد مثبت مبتلا به کووید ۱۹ در استان کرمان را طی ۲۴ ساعت گذشته از مبان تست ۳۷۳ نفر ۹۸ مورد بوده است گفت: تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کرمان به ۲۰۰۴ نفر رسید.

او افزود: موارد مثبت ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ مورد آن مربوط به افراد بستری در بیمارستان ها، ۴۹ مورد بیماران سرپایی، ۱۱ مورد پرسنل و ۲۶ مورد اطرافیان بیماران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی با اعلام اینکه بنابراین بیشترین تعداد موارد مثبت در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با ۵۳ مورد است اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ۲۴ مورد و دانشکده علوم پزشکی سیرجان با ۱۳ مورد است.

او بیان کرد: موارد مثبت در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم با ۶ مورد و حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با ۲ مورد در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است.

شفیعی گفت: ۴۲ نفر از مبتلایان زن و ۵۶ نفر مرد هستند.

او گفت: از مجموع تعداد ۲۰۰۴ مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کرمان تعداد ۷۹۳ نفر آن‌ها بستری و ۱۲۱۱ نفر سرپایی و اطرافیان بیمار هستند.

شفیعی با اشاره به اینکه متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته یک زن و یک مرد از شهرستان‌های تحت پوشش حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به دلیل ابتلا به کویید ۱۹ جان خود را از دست داده اند افزود: بنابراین مجموع جانباختگان ویروس کرونا در استان کرمان از ابتدا تا کنون ۸۵ نفر است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرمان ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان ۲۴ ساعت گذشته موارد مثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی

محمدی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: شاخص اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی در خراسان جنوبی پارسال افزایش چشمگیری نسبت به سالیان قبل‌تر داشته است.

او افزود: بر اساس گزارش اعلام شده از سوی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال ۱۴۰۲ با شاخص (PMP) ۱۶.۸۷ در مقوله اهدای عضو، بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفته است.

محمدی اظهار کرد: سال ۱۴۰۱، شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی ۱۱.۳۰ اعلام شده بود.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: سال ۱۴۰۲ با هماهنگی‌های انجام شده و اخذ رضایت از خانواده‌های بیماران مرگ مغزی خراسان جنوبی، مقدمات اهدای اعضای ۱۴ بیمار مرگ مغزی فراهم شد.

او گفت: از آغاز سال ۱۴۰۳ نیز دو مورد اهدای عضو از بیماران خراسان جنوبی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد