Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@21:29:30 GMT

ورزشگاه آزادی آماده میزبانیِ لیگ فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۷۶۰۶

ورزشگاه آزادی آماده میزبانیِ لیگ فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، قدرت الله سیف با اشاره به بازگشایی برخی از اماکن مجموعه ورزشی آزادی گفت: این اقدام بر اساس اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد مقابله با کرونا و با هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی انجام شد. کارتینگ، قایقرانی، اتومبیلرانی و موتورسواری، تنیس و زمین‌های چمن و ۲ و ۳ همراه با رستوران و خوابگاه‌ها از بخش‌های بازگشایی شده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در این مجموعه‌ها، خاطرنشان کرد: بهره برداران مجموعه ورزشی آزادی ملزم به رعایت این پروتکل‌ها هستند ضمن اینکه نمایندگان کنترل سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی هم نظارت لازم را این مجموعه‌ها و فعالیت‌های آنها خواهند داشت.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی با بیان اینکه سالن‌های کشتی از مهمترین سالن‌های این مجموعه است که هنوز اجازه بازگشایی و فعالیت در آن صادر نشده است، خاطرنشان کرد: در مورد استادیوم یکصد هزار نفری آزادی هم برابر پروتکل‌های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ عمل خواهد شد.

به گفته وی، با این شرایط و اینکه بسیاری از فدراسیون‌های مستقر در آزادی در رشته‌های انفرادی یا کم برخورد و بی خطر فعالیت دارند، می‌توان گفت که در مجموع ۶۰ درصد بخش‌های آزادی بازگشایی شده و فعالیت در آنها مجاز است.

سیف با تاکید بر اینکه هنوز فعالیتی استادیوم یکصد هزار نفری آزادی انجام نمی‌شود در مورد شرایط چمن آن و اینکه لغو سه ماهه فعالیت‌ها چه تأثیری روی وضعیت آن داشته است، تصریح کرد: البته همواره تلاش این بوده که زمین چمن ۱۰۰ هزار نفری آزادی در هر شرایطی و حتی در کوران مسابقات، خوب و استاندارد نگهداری شود به خصوص که این زمین تنها محل برگزاری دیدارهای تیم ملی به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: زمین چمن آزادی بهترین شرایط ممکن برای برگزاری بازی را دارد. هر زمان برای آغاز لیگ برتر و مسابقات فوتبال تصمیمگیری شود، آزادی آمادگی میزبانی از تیم‌ها را دارد اما مشکل اینجاست که به فصل گرما نزدیک می‌شویم و هر چه این فاصله نزدیک تر شود، نگهداری چمن و هزینه‌های آن سخت‌تر و بیشتر می‌شود.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی همچنین در مورد اجاره بهای اماکن این مجموعه و وضعیت پرداختی آن از خردادماه به بعد گفت: طی سه ماه گذشته و برابر دستور وزیر ورزش، بابت اجاره بها هیچ رقمی دریافت نکردیم. البته این دستورالعمل ویژه اسفند ۹۸ و فرودین و اردیبهشت ۹۹ بود.

سیف تاکید کرد: در مورد خردادماه به بعد و چگونگی دریافتی بابت اجاره بها منتظر دستورالعمل جدید وزیر ورزش هستیم.

104 / 351 قدرت الله سیف مجموعه ورزشگاه آزادی پروتکل بهداشتی لیگ برتر سالن کشتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مجموعه ورزشگاه آزادی پروتکل بهداشتی لیگ برتر سالن کشتی مجموعه ورزشی آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه بود که اتفاق عجیبی مقابل استادیوم غدیر اهواز رخ داد. جایی که به دلیل ناهماهنگی های صورت گرفته، اجازه حضور بازیکنان دو تیم فجرسپاسی و استقلال آبی پوش ملاثانی در این ورزشگاه داده نشد تا این بازی برگزار نشود و پرونده آن در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد.

در واقع به دلیل عدم کسب مجوزات لازم از باشگاه استقلال خوزستان که به عنوان مالک فعلی استادیوم غدیر شناخته می شود، اجازه برگزاری این بازی داده نشد تا انتقادهای شدیدی از سوی افراد مختلف از جمله باشگاه های نفت مسجدسلیمان و چادرملو اردکان را به همراه داشته باشد، تیم هایی که برای صعود به لیگ برتر، با فجرسپاسی رقابت دارند.

حالا تیم سیاوش اکبرپور باید سه روز دیگر و در تاریخ هفتم اردیبهشت در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، از سپاهان میزبانی کند. مدیران استقلال آبی پوش ملاثانی برای جلوگیری از تکرار این اتفاق، نامه نگاری های لازم با دو باشگاه استقلال خوزستان و فولاد خوزستان را به عمل آورده اند تا بتوانند علاوه بر این بازی، سه مسابقه باقیمانده خانگی خود در لیگ دسته اول را نیز در یکی از ورزشگاه های غدیر یا فولاد آره نا برگزار کنند.

اما درخواست اولیه استقلال آبی پوش ملاثانی برای میزبانی از سپاهان و برگزاری سه بازی خانگی باقیمانده از لیگ دسته اول، با مخالفت تیم استقلال خوزستان همراه شده است. امیدعلی نجفی، مدیرعامل استقلال خوزستان در جوابیه ای که به درخواست نماینده ملاثانی ارسال کرده، اعلام کرده که به دلیل برگزاری بازی های تیم های رده بزرگسالان، امید و جوانان در ورزشگاه غدیر، آنها امکان میزبانی از استقلال ملاثانی را ندارند.

در حال حاضر باشگاه فولاد جوابیه ای به درخواست باشگاه استقلال ملاثانی نداده و در صورت مخالفت این باشگاه، آنگاه مکان برگزاری دیدار شاگردان سیاوش اکبرپور و سپاهان به یک معضل عجیب و بزرگ تبدیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸