Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان این‌که صدای خرد شدن استخوان‌های استکبار جهانی به گوش می‌رسد گفت: اوج وحشی‌گری و روحیه ضدبشری آمریکا امروزه برای دنیا عیان شده است. ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از دفتر ویژه خبری خمین، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در بیت تاریخی امام(ره) با اشاره به شخصیت امام(ره) اظهار داشت: خداوند را سپاسگذاریم که در طول یک‌سال گذشته از ارتحال فقید ربانی با توجه به همه شرایط و مشکلات از جمله ویروس کرونا توانستیم ضمن رعایت فاصله اجتماعی، مراسم باشکوه و ارزشمندی با حضور مردم، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و همه خدمتگزاران انقلاب اسلامی در استان مرکزی برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کسی باور نمی‌کرد که در مدت چند ماه و چند روز گذشته به سبب شیوع ویروس کرونا بتوان چنین مراسم باشکوهی برگزار کرد اما اکنون این مراسم آبرومند در بیت تاریخی امام راحل در شهرستان خمین برگزار شد از همه دست‌اندرکاران این مراسم تقدیر و تشکر می‌کنم.

امام جمعه مرکزی ادامه داد: خداوند با گذشت حدود 31 سال، امروز پیام‌های نورانی امام راحل را در مناطق مختلف آمریکا و اروپا، واشنگتن، نیویورک شاهد هستیم، در اطراف کاخ سفید مردم سیاه‌پوست و غیره به نفع امام راحل،  مقام معظم رهبری، فلسطین، به نام سردار شهید افتخارآمیز اسلام شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس شعار می‌دادند و دیوانه‌ای که در کاخ سفید در چند روز گذشته بدترین توهین‌ها را در سخنرانی خود به شهید سلیمانی کرده بود اما این دشمنی‌ها به‌دست الهی بر سر آنها فرود می‌آید.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما و اسلام احیاگر راه انبیا الهی، اولیا، تاسوعا و عاشورا و فاطمه‌زهرا(س) و غدیر است که امروز در آن سوی مرزها در سراسر دنیا آثار این مکتب و انقلاب را می‌بینیم؛ ماهیت جنون‌آمیز و جنایتکار آمریکایی‌ها تنها در حادثه اخیر خلاصه نمی‌شود بلکه ماهیت آمریکا از ابتدای تاسیس آن به این صورت بوده است.

وی بیان کرد: در آمریکا از سفیدپوستان مهاجم و غیرمهاجم، سرخپوستان، اروپا و غیراروپا، اسپانیا، انگلیس و نقاط دیگر دنیا وارد شدند و بسیاری از سیاه‌پوستان به روش‌های مختلف به بردگی به آمریکا بردند و این جریان از حدود 500 سال گذشته بر ظلم، جنایت، قتل، خونریزی، آدمکشی پایه‌گذاری شد و در 200 سال گذشته آمریکا یک قدم در جهت بهره‌برداری از سیاست خود این مفهوم سیاه‌پوستی را به اصلاح تغییر داد؛ به‌طوری که تا آن زمان برده‌داری موضوع رسمی بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: در اسلام اسرای جنگی که تسلیم می‌شدند منشا آثار و برکات مختلف بودند که میتوان به ابوذر، مقداد و عمار و سلمان اشاره کرد اما در آمریکا با اسلحه و غارت برده می‌خریدند بنابراین برده‌داری در 200 سال گذشته آمریکا بسیار ننگین و وحشتناک است.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: در این چند سال سیاه‌پوستان مجاهدت‌های بسیاری کردند و با وجود اینکه حق رای دارند اما جامعه طبقاتی است و حق حیات و نفس‌کشیدن ندارند و برده محسوب می‌شوند، یکی از رقبای ترامپ در سخنرانی خود اعلام کرده که در آمریکا 400 نفر مالک حدود 3 هزار میلیارد دلار سرمایه هستند و 50 میلیون نفر زیر خط فقر مطلق هستند و 15 میلیون نفر در خیابان‌ها، پیاده‌روها زندگی می‌کنند.

وی بیان کرد: این گروه از افراد شکنجه، زندان، شلاق و غارت می‌شوند و خون آنها در اختیار ترامپ و غارتگران اصلی کارخانه‌داران اسلحه، قماربازی، فساد، فحشا، جنایت شرکت‌های نفتی قرار می‌گیرند و همه رگ‌های حیات جامعه در دست چند خانواده محدود آمریکایی است و در واقع 310 میلیون انسان اسیر 3 میلیون نفر هستند، در این اقدام چند روز گذشته در آمریکا حتی اینترنت کاخ سفید را هم قطع کردند تا این موارد بروز نشود و در مناطق درگیری امکانات و دسترسی‌های اجتماعی محدود و ترامپ همه را تهدید کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: طبق گفته مسئولان آمریکا پلیس خشن، افراد نظامی و کارشناسان در اسرائیل دوره می‌بینند که ماهیت پلید آنها است، امام(ره) درباره آمریکا در جریان لایحه کاپیتولاسیون گفتند که آمریکا از شوروی و شوروی از آمریکا بدتر و هر دو از انگلیس بدتر هستند و مرجع ما را به سگ آمریکایی فروختند و کسی از این موضوع اطلاعی نداشت بنابراین کاپیتولاسیون، آزادی مستشاران آمریکایی در ایران بود و هر جنایتی که انجام می‌دادند دادگاه‌های کشور حق رسیدگی به موضوع را نداشتند.

دری نجف‌آبادی افزود: در جریان شلیک 2 موشک به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران حدود 290 نفر انسان بی‌گناه را به قلب خلیج فارس فرستادند و آمریکا به این جنایتکار هدیه و مورد تشویق قرار داد. این موضوع در کره جنوبی، ژاپن، آلمان، اروپا، استرالیا و کانادا وجود دارد و کسی به مقام نظامی آمریکا در این کشورها حق اعتراض ندارد و با وجود اینکه به ناموس مردم تجاوز می‌کنند اما به سبب تعهدی که به آمریکا دادند حق انجام هرگونه اقدام و اعتراضی را ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان: شهامت امام(ره) به ملت‌های آزادی‌خواه روحیه مبارزه با استکبار دادگلستان| امام خمینی(ره) نماد وحدت‌طلبی، عدالت‌خواهی و استکبارستیزی استنماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی: امام راحل ‌پایه‌گذار مبارزه با استکبار و نژادپرستی در عصر کنونی بود

وی خاطرنشان کرد: در حوادث عراق نامه‌ای به دفتر آیت‌الله سیستانی در قم دادم و این مسئله را گوشزد کردم که دولت عراق اگر درباره حضور 10 هزار نیروی ارتش آمریکا در این کشور کوتاه بیاید قدم بعدی وجود این مشکلات بسیار در عراق است که در مجلس این کشور پس از شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس تصویب کردند که آمریکا را از منطقه خارج کنند اما ترامپ اعلام کرد 35 میلیارد دلار هزینه شده که باید پرداخت شود و در واقع سنگ بزرگی را مقابل عراق ایجاد کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: امام راحل از سال 43 با قاطعیت در کنار حضور شجاعانه مردم، علما، روحانیت، شهدا و غیره در سال 57 مقابل آمریکا ایستادگی کردند و همه مستشاران آمریکایی از کشور خارج شدند و امام(ره) در مقابل صهیونیست، آمریکا، استکبار ایستادگی کرد و فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و نمایندگان کارتر را به کشور راه ندادند بنابراین امام راحل به مردم درس شجاعت و ایستادگی، قدرت، استقلال‌خواهی، آرمانگرایی، حیات طیبه، مقاومت، عزت و شرف دادند.

دری نجف‌آبادی افزود: پس از امام راحل سکان‌دار کشتی انقلاب رهبر فرزانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای نایب برحق، رهرو شایسته امام راحل راه ایشان را با قدرت و عظمت، باصلابت ادامه دادند و امروز  آثار این مقاومت را می‌بینیم، آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی ضعف و ترس خود را نشان داد، آمریکا به‌دنبال راه‌اندازی معامله قرن بود تا پایتخت اسرائیل جنایتگر غاصب را به قدس شریف منتقل کنند و مناطق کنار غربی رود اردن را به اسرائیل منتقل کنند که بیداری امت اسلام، ملت و آمادگی ملت فلسطین موجب آشکار شدن نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا می‌شود و این وظیفه را امام راحل به مردم، خانواده شهدا سپرده بنابراین باید پرقدرت حرکت کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم آمریکا و اروپا هم در موضوعات مختلف از جمله نژادپرستی، مبارزه با انسان‌های بی‌گناه دست از جنایت بردارند، در سال حدود یک هزار نفر به‌صورت مستقیم به‌دست پلیس جنایتکار آمریکا ترور و به شهادت می‌رسند، معیار و ارزش انسان‌ها در برابر خداوند تقوا است، باید در جبهه سنگرهای اقتصادی، علم و دانش قدم‌های بزرگی برداریم.

انتهای پیام/713/ح

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دری نجف آبادی سال گذشته امام راحل امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق فرماندهان ارتش با امام راحل

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالین اسرائیل غاصب و استکبار جهانی را هویدا ساخت
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی اسراییل را شکست
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • تجدید میثاق فرماندهان ارتش با امام راحل