Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی وارسته و یک عارف به تمام معنا بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) شخصیتی وارسته و یک عارف به تمام معنا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امام خمینی(ره) نعمت ارزشمند الهی بود، که خداوند به این ملت، امت اسلام و بشریت عنایت کرد.

احمدی افزود: تکلیف محوری یکی از ویژگی های بارز شخصیت امام(ره) بود.

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سیره امام(ره) را یاد بگیریم و در آن مسیر حرکت و به آن عمل کنیم، تصریح کرد: باید پیرو راه خلف صالح ایشان یعنی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای باشیم.

احمدی افزود: رهبر انقلاب دقیقاً آینه‌ای از امام خمینی(ره) می باشد و نسل امروزی که می خواهند بنیانگذار انقلاب اسلامی را بشناسد باید از منظر و دیدگاه مقام معظم رهبری که امروز سکاندار انقلاب می باشد بهره بگیرد.

وی با بیان اینکه مسلمانان باید دشمن شناس باشند و عوامل وحدت شکن و آسیب هایی که دین را تهدید می کند به خوبی بشناسند خاطرنشان کرد: امام راحل با بصیرت بر یکپارچگی و وحدت دنیای اسلام و بیداری مسلمانان جهان در مقابل تفرقه های دشمن تاکید داشت.

/ انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک/ تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی

رهبر معظم انقلاب همواره مخالف تولید و به‌کارگیری سلاح هسته‌ای به عنوان یک سلاح کشتار جمعی بوده‌اند و مروری بر بیانات ایشان در سال‌های مختلف بیانگر این مهم است که در دکترین دفاعی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا،  اینفوگرافی طراحی شده توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی نشان‌دهندهٔ تمام "نه"های رهبر انقلاب به سلاح اتمی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک/ تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!