Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@14:17:28 GMT

آمار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی به ۷۰۰ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۷۸۷۱

آمار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی به ۷۰۰ نفر رسید

به گزارش خبرنگار مهر، کامبیز مهدی زاده ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین آمار و اطلاعات کرونا در استان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۳ نمونه آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شده که نتیجه هشت مورد مثبت گزارش شده است.

وی عنوان کرد: از مجموع مبتلایان امروز دو نفر در سرایان، دو نفر در درمیان، دو نفر در نهبندان، یک نفر در قاین و یک نفر در شهرستان بیرجند شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متأسفانه یک نفر فوتی ناشی از ابتلاء به این بیماری طی ۲۴ ساعت گذشته داشته ایم، تصریح کرد: تعداد فوتی‌های این بیماری در استان به ۴۶ نفر رسید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند شمار مبتلایان به این بیماری در استان را ۷۰۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: هفت نفر از بیماران در بیمارستان‌های استان بستری و تحت مراقبت‌های ویژه هستند.

به گفته وی ۶۴۷ نفر از بیماران با حال عمومی خوب ترخیص و یا بهبود یافته اند.

کد خبر 4941037

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند کامبیز مهدی زاده ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان بیرجند قزوین ایلام عید سعید فطر سالروز ارتحال امام خمینی روز قدس ستاد مقابله با کرونا آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،کارشناس اداره کل دامپزشکی استان خراسان و مدرس کلاس گفت: کلاس آموزشی بهداشت، پرورش و بیماری‌های کرم ابریشم با حضور جمعی از نوغانداران در محل جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور برگزار شد.

دکتر شریعتی گفت: بیماری‌های کرم ابریشم درمان بخصوصی ندارند و پیشگیری نقش کلیدی و اساسی در پرورش کرم ابریشم دارد.

وی گفت: باید تلاش کرد شرایط بهداشتی مانند تمیز کردن و ضدعفونی سالن پرورش قبل از ورود تخم‌ها همچنین نور، تهویه، حرارت، و رطوبت لازم و کافی در زمان پرورش مهیا شود.

وی همچنین نکات مهم در پرورش کرم ابریشم را خواب کرم و تغذیه مناسب عنوان کرد و افزود: برای تغذیه از برگ‌های خیس، باران خورده، شبنم دار، خاک آلود، پژمرده و خشبی قویا خودداری شود.

 

دیگر خبرها

  • هوا تا ۲ روز دیگر آرام است
  • شرایط جوی نسبتا پایدار و یکنواخت در خراسان جنوبی
  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • پیش بینی بارندگی در نیمه شرقی و نیمه جنوبی خراسان جنوبی
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد