Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه‌ای به صورت ویدئو کنفرانس تصمیماتی را در خصوص ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ اتخاذ کردند. ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تعیین تکلیف این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، جلسه‌ای به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کرد و به نتایج اولیه‌ای نیز دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، لیگ قهرمانان سال 2020 که پس از برگزاری دو بازی از مرحله گروهی به دلیل شیوع ویروس کرونا و همه‌گیری این بیماری در سطح دنیا متوقف شد، هنوز از سر گرفته نشده است. AFC به دنبال اولین فرصت برای ادامه دادن به این مسابقات تحت شرایطی ویژه است که برگزاری ادامه بازی‌ها به صورت متمرکز قطعی به نظر می‌رسد.

طبق تصمیم اتخاذ شده قرار است بازی‌ها به صورت متمرکز در یک کشور و بدون حضور تماشاگران برگزار شود. در این بین تیم‌ها نیز تحت شرایط خاصی سفر خواهند کرد و ضمن اجبار برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پیش از انجام سفر به کشوری که میزبان مسابقات خواهد بود، باید تست کرونا تمام اعضای خود را برای مسئولان برگزاری مسابقات ارسال کنند.

سه شهر دوحه، دبی و تاشکند سه نامزد برای میزبانی ادامه دیدارهای باقیمانده لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا هستند. قرار است طبق پیشنهادی که کشورها درباره آن به توافق رسیده‌اند، ادامه بازی‌ها در 15 روز از تاریخ 14 تا 29 سپتامبر (24 شهریور ماه تا 8 مهر ماه) برگزار شود. با توجه به امکانات ضعیف‌تر تاشکند نسبت به دو شهر دیگر، این شهر شانس کمی برای میزبانی خواهد داشت. در دبی هم موضوع گرمای هوا و نداشتن تهویه خنک‌کننده ورزشگاه‌ها مطرح است، به همین دلیل به احتمال فراوان بازی‌ها در دوحه قطر برگزار خواهد شد. کشوری که میزبان جام جهانی 2022 است و با ساخت ورزشگاه‌های مدرن و با داشتن تهویه‌های خنک‌کننده ورزشگاه‌ها، مشکلی برای میزبانی از مسابقات در فصل گرما هم ندارد.

در حال حاضر AFC قصد دارد بررسی‌های نهایی درباره زمان برگزاری و میزبان دیدارهای باقیمانده لیگ قهرمانان آسیا را انجام دهد و تصمیم نهایی را اعلام کند. با توجه به پیشنهادهای ارائه شده، چهار بازی باقیمانده در مرحله گروهی و همچنین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی به صورت تک بازی پس از مشخص شدن تیم‌های صعود کننده در همان شهر تعیین شده برگزار خواهد شد.

در صورتی که قطر میزبان دیدارهای باقیمانده لیگ قهرمانان آسیا شود، چهار ورزشگاه خلیفه، الجنوب، الریان و اجوکیشن سیتی که برای میزبانی از جام جهانی آماده شده‌اند، می‌توانند میزبان تیم‌های باشگاهی غرب آسیا باشند.

قطر؛ جدی‌ترین گزینه AFC برای میزبانی متمرکز از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیارونمایی از محتمل‌ترین گزینه AFC برای لیگ قهرمانان

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا AFC

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا برای میزبانی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی الهلال و العین در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین امشب _سه‌شنبه بیست و نهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز الهلال و العین

لیگ قهرمانان آسیا (العین - الهلال) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 745402

دیگر خبرها

  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • ترکیب احتمالی حساس‌ترین بازی فوتبال اروپا
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • همدان میزبان بزرگترین رویداد کاراته کشور است/ نمره عالی میزبانی
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد