Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر گفت: امام خمینی نسیم بهاری بود که در تاریخ معاصر وزید و عصاره بزرگ مردانِ تاریخ شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار سپاس، با بیان اینکه به اعتراف تحلیلگران غربی، غرب در شناخت ویژگی های امام(ره) و مقام معظم رهبری از ابتدا تاکنون عاجز و ناتوان است گفت: امام(ره) نسیم بهاری بود که در تاریخ معاصر وزید و عصاره بزرگ مردانِ تاریخی شد که چهل سال و اندی است تمام کاخ های زور و ظلم و ستم را در نوردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رزمجو تصریح کرد: امام شخصیت عظیم‌القدری بود که از حد اعلای اصالت خانوادگی، گوهر عقل، شجاعت، زیرکی، بیان و سلامت و اعتدال جسمانی، جمال خدادادی، دارای ذوق هایی در ابعاد مختلف فرهنگی، هنری، دفاعی، امنیتی و شعر و ادبیات برخوردار بود.

وی گفت: ابیات امام و اشعار امام عارفانه متناسب با شرایط انقلاب و مقتضیات زمان بود. دیدگاه امام در وصیت نامه سیاسی الهی اش نه تنها برای عصر حیات خودش بلکه برای تمامی انسان ها با اقشار و سلایق و طوایف مختلف در طول تاریخ قابل استفاده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه سیادت و کمال عقلانی امام(ره) زبانزد عام و خاص است افزود: بیانات امام یک بیان الهی و بسیار جذاب بود که همواره دل دوستان را شاد و گرم و نورانی نگه می داشت، این ویژگی به خود امام اختصاص داشت و شخص دیگری مثل امام نمی توانست به این شکل نطق ایراد کند و به این شکل مسلمانان جهان را بر علیه مستکبران عالم بسیج کند. و امروزه شاهدیم فرمایش ها و بیانات مقام معظم رهبری که فرزند برومند مکتب امام است نیز در مقیاس جهانی بر همین مبنا استوار است.

رزمجو گفت: امام در همه علوم اظهار نظر عالمانه، عارفانه و تخصصی داشت تا جایی که تحلیلگران، مستشاران و دانشمندان از بلوک شرق تا غرب آن زمان متوجه شخصیت امام شدند و نسبت به ویژگی های امام(ره) اظهار نظر صریح و روشن داشتند.

وی افزود: امام فقیهی سترگ، عارفی عظیم القدر، فیلسوفی توانا، شاعری زبردست، مفسری قابل، سیاستمداری بی نظیر، مردم شناسی بی بدیل، معلمی زبده در علوم و فنون مختلف از جمله اخلاق، اسلام شناسی بود که دیدگاه های عالمانه اش حتی بعد از رحلتش قابل استفاده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه منطق الهی امام باعث دعوت مردم شد و این دعوت که به پیروزی انقلاب اسلامی خاتمه پیدا کرد گفت: امام در اوج اقتدار متواضع و در اوج تواضع مقتدر بود و در مقابل مستکبران عالم هیچگاه برای لحظه ای کوتاه نیامد بلکه محکم و با صلابت جلوی زیاده خواهی های استکبار و بلوک شرق و غرب آن زمان ایستاد.

علی رزمجو افزود: امام بزرگوار جامع انواع تقوا بود، الگو در تقوای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، اخلاقی، گفتاری و رفتاری بود که تقوای شگرف امام(ره) از او شخصیتی بی نظیر ساخته بود که همه او را در دایره این شخصیت محاسبه می کردند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با ذکر این نکته که جرأت، استراتژی و دکترین امام به تداوم و بقای انقلاب اسلامی در مقیاس جهانی عینیت بخشید، خاطر نشان کرد: بزرگترین موفقیت انقلاب اسلامی و امام این بود که با منطق اسلام، حیات سیاسی و فلسفه جهان غرب را به چالش کشاند و حیات بشریت را در قالب ویژگی های اسلامی جایگزین کرد.

وی گفت: اگر امروز هم مقام معظم رهبری مورد هجوم بی رحمانه دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفته ناشی از همین ویژگی های امام راحل است که در وجود این شخصیت بزرگوار متجلی است. جرأت، شجاعت، فداکاری، صلابت، اقتدار، اخلاص، ایمان، مدیریت و فرماندهی سکان کشتی مسلمانان جهان، صلابتی از مقام معظم رهبری در درون و بیرون درست کرده که بی نظیر است.

سردار علی رزمجو بیان کرد : اگر امروز شاهدیم که عصر افول قدرت های شیطانی است، دلیل آن انقلابی است که از ۵۷ سال پیش و در خرداد ۴۲ شروع شد و در بهمن ۵۷ به پیروزی رسید.
رزمجو با اشاره به تاثیر جهانی انقلاب افزود: اگر امروز شاخصه‌های غرب و غرب گرایی در حال فروپاشی است به رهبری امام و مقام معظم رهبری برمی گردد که دارای دکترین سیاسی ویژه و منحصر به فردی در مدیریت جامعه هستند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در پایان با ذکر این نکته که یکی از ویژگی های برجسته که امام خمینی را تبدیل به یک شخصیت جهانی و بین المللی کرد تقوای ایشان بود، با اشاره به مسئولیت سنگین مردم در تداوم این انقلاب گفت: امروز همه ی مردم رسالت و مسئولیت حفظ چنین انقلاب بزرگی را بر عهده دارند. این مسئولیت در ابعاد مختلف و در هر پست و مقام و مسئولیتی در مدار تکلیف مداری، شور و انگیزه مبتنی بر انگیزه های الهی است که باید بیش از پیش به آن توجه کرد.

/ انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه امام صادق ع مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی استان بوشهر امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت:: به دنبال رونق و رشد فعالیت‌های ترانزیتی طی چند سال اخیر، یک فقره تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با یک شرکت فعال در این حوزه به ارزش ۸ میلیون دلار برای احداث و بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های سبک و سنگین نفتی به امضا رسید.

ابوطالب گرایلو افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذار خارجی مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک و سنگین به ظرفیت ۴۰ هزار متر مکعب با هدف فعالیت‌های ترانزیتی احداث می‌کند. 

وی اظهار امیدواری کرد انعقاد این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با شرکت بازرگانی خارجی بتواند سرآغازی برای تقویت فرآیند فعالیت‌های تزانزیتی و حضور پررنگ‌تر سرمایه گذاران در زمینه توسعه فعالیت‌های لجستیکی و ایجاد زیرساخت‌های بندری در اراضی توسعه‌ای این بندر بزرگ تجاری بشود.

گرایلو اظهار کرد: با اتخاذ تمهیدات مناسب به منظور بهره‌گیری از مزیت‌های ترانزیتی در این مجتمع بزرگ بندری، ترانزیت کالا در سال گذشته به بیش از سه میلیون و ۷۲۷ هزار تن رسید که بیش از دو برابر رشد را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» از بزرگ‌ترین موفقیت‌های نظامی تاریخ معاصر ایران بود/ ایران چگونه نتانیاهو را کیش‌ومات کرد/ چرا آمریکا پشت اسرائیل را خالی کرد؟
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران
  • روایت تاریخ از کارنامه روحانیت