Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@08:46:30 GMT

جهان پساکرونا شکل جدیدی دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۷۹۳۵

جهان پساکرونا شکل جدیدی دارد

مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی گفت: جهان این روزها شاهد صحنه‌های دلخراشی از خشونت ارتش و پلیس آمریکا علیه سیاه پوستان و مردم آمریکاست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین امیر عبدالهیان در صفحه توئیتر خود آورده است: جهان این روزها شاهد صحنه‌های دل خراشی از خشونت ارتش و پلیس آمریکا علیه سیاه پوستان و مردم آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صحنه‌ها هفت دهه در سرزمین اشغالی فلسطین و دو دهه در افغانستان، عراق، یمن و … در قالب جنگ و سرکوب آمریکا-صهیونیستی جریان دارد. جهان پساکرونا شکل جدیدی دارد.

کد خبر 427001

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آمریکا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: دیوید تیلور باخت و المپیک پاریس را از دست داد! / حذف ناباورانه گربه‌سیاه حسن یزدانی در انتخابی تیم آمریکا

گربه‌سیاه و رقیب قدر حسن یزدانی به المپیک پاریس نرسید!

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیوید تیلور کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی ملقب به جادوگر، بامداد امروز به فاصله هفت ساعت دو بار در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ایالات متحده شکست خورد و سهمیه المپیک پاریس را از دست داد.

تیلور ۳۳ساله، برنده چهار مدال طلای جهان و المپیک ، که پنج بار حسن یزدانی ملقب به پادشاه را شکست داده است، خود را آماده دومین طلای المپیک کرده بود اما در انتخابی داخلی تیم آمریکا، به آرون بروکس پدیده قدرتمند هموطنش باخت و حذف شد.

این رقابت‌ها به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار شد ولی تیلور ، در هر دو کشتی مقابل بروکس حرفی برای گفتن نداشت و مغلوب سرعت و آمادگی حریف شد.

تیلور کشتی نخست را با نتیجه چهار بر یک به بروکس واگذار کرد. او ابتدا با پیش انداز خاک شد و دو امتیاز از دست داد. سپس یک زیر گرفت و تبدیل به دوخم کرد اما حریف آماده حتی بیرون تشک هم خاک نشد و تنها بخاطر خروج از تشک ، یک امتیاز به تیلور داده شد.

در ادامه زیر دوخم برق آسای بروکس، راهی جز خاک شدن برای تیلور باقی نگذاشت.

در کشتی دوم هم اوضاع فرقی نکرد و بازهم تیلور موفق به خاک کردن حریف نشد و سه بر یک باخت و رویای المپیک دوم برای او دود شد. 

 

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • فرمانده بسیج : آینده جهان از شبی که عملیات وعده صادق انجام شد تغییر کرد / این عملیات قاعده جدیدی در دنیا بنیان کرد
  • آینده جهان از شب عملیات وعده صادق تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • رابطه سیاه با دختر ۱۵ ساله در اتاق پشتی سوپر مارکت جنجال به پا کرد + فیلم دوربین مدار بسته
  • فوری: دیوید تیلور باخت و المپیک پاریس را از دست داد! / حذف ناباورانه گربه‌سیاه حسن یزدانی در انتخابی تیم آمریکا
  • تیلور باخت؛ گربه سیاه حسن یزدانی در حال حذف از المپیک ۲۰۲۴ + فیلم
  • گربه سیاه حسن یزدانی در حال واگذاری المپیک ۲۰۲۴ + فیلم
  • مبنای قضاوت ما رفتار آمریکاست؛ پرواز ریزپرنده‌ها در حد اسباب‌بازی بود