Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@03:30:17 GMT

کشف بیش از ۴هزار خودرو احتکار شده در کشور

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۷۹۷۲

کشف بیش از ۴هزار خودرو احتکار شده در کشور

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سیدیاسر رایگانی روز گذشته (۱۳ خردادماه) در حاشیه سفر به بندرعباس، افزود: بیش از ۴ هزار خودرو احتکار شده تاکنون در کشور کشف شده است و صاحبان این خودروها ۱۰ درصد جریمه و ملزم می‌شوند که خودرو را به قیمت تعیین شده شورای رقابت در بازار عرضه کنند.

وی درخصوص حکم صادره برای یکی از وارد کنندگان خودروهای خارجی، اظهار کرد: از شش هزار و ۶۶۴ تعهد این شرکت بیش از دو هزار خودرو تحویل مشتریان شده و هزار و ۶۱۴ متقاضی نیز با دریافت پول خود از خرید خودرو انصراف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رایگانی اضافه کرد: سازمان تعزیرات حکومتی برای حدود سه هزار نفر باقی مانده حکم به الزام دو خودرو جایگزین با تفاوت قیمت حدود ۱۰۰ درصد طبق توان پرداخت ثبت نام کنندگان داده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور خاطرنشان کرد: به جزء الزام به تحویل خودرو هر شاکی ۵۶ درصد سود مشارکت و خسارت تاخیر تحویل خودرو دریافت می‌کند.

رایگانی مهلت مقرر این شرکت برای تحویل خودرو باقی مانده مشتریان را تا پایان بهمن ماه ۹۹ اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تعزیرات حکومتی هرمزگان، در این بازدید با حکم معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، حسین ایزدی به عنوان سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان منصوب شد و از زحمات مرتضی مدنی فلکی تقدیر شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تعزیرات خودرو شورای رقابت خرید خودرو تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا سالاری گفت: پرونده نگهداری و فروش 2 هزار و 560 کیلوگرم شکر خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش 652 میلیارد و 800 میلیون ریال برای یک کارخانه قند در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و رعایت نشدن ضوابط اختصاصی کالاهای اساسی، تخلف انتسابی را محرز و با توجه به موجود نبودن شکرها، متهم را به پرداخت هزار و 305 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری گفت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در بررسی از این کارخانه، گزارش تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو پنج نفر از محکومان کهگیلویه و بویراحمد
  • تلخ شدن کام قاچاقچی بادام
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعدای از محکومان تعزیرات