Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@09:58:15 GMT

حواشی عجیب و غریب سه ماهه اخیر تراکتور

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۷۹۷۳

حواشی عجیب و غریب سه ماهه اخیر تراکتور

باشگاه تراکتور در ۳ ماه اخیر حواشی مختلفی را پشت سر گذاشت و یکی از تیم‌های پر خبر در حوزه فوتبال بود و مالک و بازیکنان این تیم بارها خبرساز شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حدود ۱۵ روز دیگر لیگ برتر ادامه پیدا خواهد کرد و تیم‌ها بعد از تعطیلات بیش از ۳ ماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا، دوباره به زمین چمن باز خواهند گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین اعضای تراکتور باید بعد از مدت‌ها در زمین خود و دور از چشمان تماشاگران‌شان میزبان نساجی باشند. شاگردان الهامی در ۲۱ هفته گذشته موفق شده بودند ۳۷ امتیاز جمع کنند و به دلیل تفاضل گل کم‌تر نسبت به سپاهان در رده سوم قرار بگیرند.

البته تراکتوری‌ها در این ۳ ماه حواشی مختلفی داشتند و بارها مالک و مدیریت این تیم خبرساز شدند. هیچ‌کس نمی‌تواند منکر این مساله شود که محمدرضا زنوزی نفر اول فهرست مخالفان ادامه لیگ نوزدهم بود و بسیاری از تیم‌ها مانند شهرخودرو و گل‌گهر را هم راضی کرده بود که پیرو او باشند و حتی در آستانه انصراف از لیگ هم پیش رفت؛ اتفاقی که به نظر نمی‌رسد عملی شود و قرمزهای آذربایجانی بیخیال لیگ نخواهند شد.

این تعطیلات ۳ ماهه باعث شد تا پیوند برادری نانوشته‌ای بین زنوزی و حمیداوی نوشته شود و مالکان تیم‌های تراکتور و شهرخودرو در همه تصمیم‌های‌شان باهم هماهنگ باشند؛ از تهدید به انصراف از لیگ برتر تا اعلام داشتن بازیکنان دارای بیماری کرونا. از جدی‌ترین حواشی این باشگاه تبریزی اعلام ابتلای ۴ بازیکن به ویروس کرونا بود. تراکتور از جمله اولین باشگاه‌هایی بود که این موضوع را اعلام کرد و رسانه رسمی این باشگاه نوشت که ۴ بازیکن این تیم مشکوک به مبتلا شدن به ویروس کرونا هستند اما در تست دوم که تست PCR بود و فدراسیون پزشکی ورزشی باشگاه‌ها را مجبور به گرفتن آن کرده بود، مشخص شد که این باشگاه هیچ مورد مشکوکی ندارد و می‌تواند تمریناتش را از سر بگیرد.

کادر فنی تراکتور این قصد را داشت که بازیکنانش را از ۷ فرودین به زمین چمن برگرداند و تمرین دهد اما اتفاق‌های مختلف باعث شد تا آن‌ها جزو آخرین تیم‌هایی باشند که تمرینات خود را آغاز می‌کنند. این تنها حواشی تیم تبریزی نبود و بعضی بازیکن‌های این تیم نیز خبرساز شدند. ابتدا تمرین گروهی محمدرضا خانزده، مدافع این تیم با دوستانش باعث شد اعتراض تراکتور به شروع زود تمرین‌های دسته‌جمعی به نوعی جدی گرفته نشود و سپس شایعه این که “دژاگه تا پایان از بین رفتن ویروس کرونا به تبریز برنخواهد گشت” حسابی تن هواداران این تیم را لرزاند.

با همه این داستان‌ها و تهدیدهای زنوزی، تراکتور تمریناتش را از فردا آغاز خواهد کرد و آماده تقابل با نساجی در ورزشگاه یادگار امام خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر تراکتورسازی تبریز لیگ برتر ویروس کرونا تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان گفت: ارتش هشت شهید مدافع حرم، ۲۰ شهید در دوران کرونا و بیش از ۵۰۰ شهید ترور را تقدیم کشور کرده‌ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، امیر مراد خوش‌کنار، ظهر امروز، در مراسم گرامیداشت روز ارتش در قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان، بیان کرد: عملیات غرورآفرین وعدۀ صادق مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان به‌ویژه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود و این عملیات هیمنۀ پوشالی دشمنان را فروریخت.

او با بیان اینکه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک اتفاق نبود، اضافه کرد: انقلاب اسلامی نهال ثمرنشسته‌ای از خون شهیدان و حق‌طلبانی است که با رژیم ستم‌شاهی مبارزه کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب ارمغان فداکاری و خلوص امت اسلامی بود، عنوان کرد: انقلاب اسلامی پیوندی وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن را ایجاد کرد که نیروهای نظامی با مردم نقش مهمی در پیروزی آن ایفا کردند.

امیر خوش‌کنار بیان کرد: امام(ره) ارتش را در پیروزی انقلاب اسلامی سهیم و سرافراز کرد و ارتش نیز به ندای ملکوتی امام لبیک گفت و در کنار ملت نقش بسزایی در پیروزی انقلاب داشت.

او با بیان اینکه نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی با موشکافی و ژرف‌نگرشی نمایان می‌شود، یادآور شد: ارتش 48هزار شهید در دوران دفاع مقدس، هشت شهید مدافع حرم، 20 شهید در دوران کرونا و بیش از 500 شهید ترور را تقدیم کشور کرده‌است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان با بیان اینکه نیروهای ارتش برای امنیت این مرزوبوم تمام‌قد در مناطق عملیاتی حضور دارند، خاطرنشان کرد: ارتش با تمام وجود در زمینه‌‌های سیل، زلزله و کرونا برای آرامش مردم مجاهدت می‌کند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • ساعت دقیق بازی و ترکیب احتمالی تراکتور برابر نساجی امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • بازگشت ستاره برزیلی به تراکتور (عکس)
  • روش عجیب و غریب پرنده‌ها برای در امان ماندن از حمله‌ی مار‌ها (فیلم)
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • رابطه عجیب دوقلوهای همسان لیگ برتری