Web Analytics Made Easy - Statcounter

تا دقایقی دیگر، اکیپی متشکل از ۶ دستگاه خودروی عملیاتی و تجهیزات لازم به همراه ۱۷ نفر آتش نشان برای امدادرسانی و آموزش به سمت یاسوج حرکت خواهند کرد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهردار تهران پس از گفتگو با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هماهنگی با شورای شهر، دستور اعزام نیروهای آتش نشانی را به مناطق هدف صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


▫️تا دقایقی دیگر، اکیپی متشکل از ۶ دستگاه خودروی عملیاتی و تجهیزات لازم به همراه ۱۷ نفر آتش نشان برای امدادرسانی و آموزش به سمت یاسوج حرکت خواهند کرد

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آتش نشان یاسوج اطفای حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق

فرماندار دره‌شهر گفت: دهیاری‌های دره شهر باید به تجهیزات اطفای حریق مجهز شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، جلسه کمیته اطفای حریق شهرستان دره شهر به ریاست فرماندار و با حضور بخشدار مرکزی، مسئولان منابع طبیعی و دهیاران بخش مرکزی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در محل فرمانداری شهرستان دره شهر برگزار شد.

هوشنگ طاهری، فرماندار دره‌شهر در این جلسه تجهیز دهیاری‌ها به ملزومات اطفای حریق را برای کنترل آتش‌سوزی‌های احتمالی مراتع و مزارع خواستار شد.

وی با اشاره به بارندگی‌های سال زراعی جاری، افزود: شدت بارندگی‌ها در سال جاری موجب پوشش گیاهی مناسب در منطقه شده است و شرایط آب و هوایی احتمال وقوع حریق را افزایش می‌دهد.

فرماندار دره‌شهر خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی و پراکندگی عرصه‌های منابع طبیعی، امکانات شهرستان پاسخگو نیست و مسئولان استانی باید در راستای تجهیز اداره منابع طبیعی شهرستان چه از لحاظ وسایل نقلیه موتوری و چه امکانات اطفای حریق، اهتمام لازم را به کار گیرند.

کد خبر 747132

دیگر خبرها

  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • (ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • آتش سوزی در محله پامنار/ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • شرکت حدود ۱۰ هزار نفر از روستاییان در کارگاه‌های آموزش اطفای حریق